AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Jente, 17 her. Jeg sendte melding til sjefen om at jeg har blitt syk i dag, og derfor ikke kan møte til jobb. Jeg skal til legen i morgen så er ikke noe problem å få legeerklæring hvis henne vil ha det, men jeg er redd henne kan sparke meg eller noe? Er helt ny i butikken og har prøvetid på 6 måneder er det vel... hjelp, blir ikke akkurat friskere av å tenke på dette Anonymkode: 85b3d...b8d
Gjest Anthrax Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 1. Ring! Ikke send en sms - sjefen må få vite og ikke snuble over en tekstmelding 2 minutter før åpningstid. 2 Neida. Sykdom skjer.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Ring!!!! Det at du bare sender sms er verre enn at du er syk. Med mindre sjefen har sagt at hun foretrekker det selvfølgelig. Ellers, så lenge det ikke blir for mye sykdom så går det nok bra Anonymkode: 5e3f8...497
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Alle kan bli syke TS, det skal du ikke tenke på. Som de andre sier må du ringe neste gang, SMS er dødssynd for mange sjefer med mindre det er på natten eller grytidlig om morgenen. Anonymkode: 8aa16...745
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Når du er syk så ringer du, ikke send melding. Anonymkode: 18832...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå