Elefantenirommet Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hva ga dere mannen deres i morgengave? Dere som ikke er gift ennå: Hva har dere tenkt å gi? Jeg hadde tenkt å kjøpe en klokke, men nå har han nettopp kjøpt seg en ny klokke selv. Og jeg er dermed clueless. 🙄 Har tenkt på en reise, type langhelg, men det er kanskje dumt? Bør kanskje være noe man tar vare på og har? Jeg aner ikke! Trenger hjelp!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Hvorfor må det handle om gaver og forbruk? "Clueless" er forresten ikke er ord på norsk. Anonymkode: 71212...00e 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 En Montblanc fyllepenn. Anonymkode: 75e58...061
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må det handle om gaver og forbruk? "Clueless" er forresten ikke er ord på norsk. Anonymkode: 71212...00e Hva fikk du? En surtruse? Jeg gav ham en MacBook. Man må ikke følge noen regler. Gi han det du vil, til den prisen du vil. Anonymkode: eb196...9e7 3
Elefantenirommet Skrevet 7. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må det handle om gaver og forbruk? "Clueless" er forresten ikke er ord på norsk. Anonymkode: 71212...00e 🙄🙄🙄 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 18 timer siden, Elefantenirommet skrev: Hva ga dere mannen deres i morgengave? Dere som ikke er gift ennå: Hva har dere tenkt å gi? Jeg hadde tenkt å kjøpe en klokke, men nå har han nettopp kjøpt seg en ny klokke selv. Og jeg er dermed clueless. 🙄 Har tenkt på en reise, type langhelg, men det er kanskje dumt? Bør kanskje være noe man tar vare på og har? Jeg aner ikke! Trenger hjelp! Hvis du ikke er stø i engelsk, vanlig og slang, ser dette dumt ut. clue·less (adj.) Lacking understanding or knowledge. clueless (adj.) slang; helpless; stupid clue•less (ˈklu lɪs) adj. Informal. ignorant ... Anonymkode: 9be0d...d4d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er stø i engelsk, vanlig og slang, ser dette dumt ut. clue·less (adj.) Lacking understanding or knowledge. clueless (adj.) slang; helpless; stupid clue•less (ˈklu lɪs) adj. Informal. ignorant ... Anonymkode: 9be0d...d4d Det ser veldig dumt ut likevel. Anonymkode: 71212...00e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 Vi droppet morgengave. Følte det ble veldig overflødig. Det å våkne opp som mann og kone etter en fantastisk bryllupsfeiring med venner og familie var mer en nok gave for oss.. Tror nesten jeg hadde blitt litt irritert om han dukket opp med en morgengave i tillegg.. Bryllup er jo ganske kostbare greier og man har nettopp kjøpt nye ringer og alt mulig. Men for all del har man lyst har man jo lov.. Anonymkode: becd0...b1d
Elefantenirommet Skrevet 8. august 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi droppet morgengave. Følte det ble veldig overflødig. Det å våkne opp som mann og kone etter en fantastisk bryllupsfeiring med venner og familie var mer en nok gave for oss.. Tror nesten jeg hadde blitt litt irritert om han dukket opp med en morgengave i tillegg.. Bryllup er jo ganske kostbare greier og man har nettopp kjøpt nye ringer og alt mulig. Men for all del har man lyst har man jo lov.. Anonymkode: becd0...b1d OK, takk for svar. 😊 Noen fler som vil dele hva de ga eller har tenkt å gi?
Hulderen Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 Jeg ga mannen min en ny klokke ... Jeg ser at du mener du ikke kan gi ham en, siden han akkurat har kjøpt seg en selv. Men klokker er som smykker. Man kan ha flere Så bare kjøp klokke likevel
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 Start med en deepthroat og deretter still rumpa til disposisjon Anonymkode: 81456...fc8 1
Hulderen Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Start med en deepthroat og deretter still rumpa til disposisjon Anonymkode: 81456...fc8 Og når svigermor spør hva han fikk, så skal hun svare det!?!
Morten1 Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 7 minutter siden, Cicero skrev: En bok, og blowjob Kjapt, trygt og billig 1
Joppeline Skrevet 8. august 2017 #16 Skrevet 8. august 2017 Ga ingenting! Bryllupet var allerede kjempedyrt, og en mer enn stor nok investering der og da! Han trengte dessuten ingenting 😊 Jeg fikk forøvrig heller ingenting, av samme grunn! Overflommes jo av gaver uansett!
Morten1 Skrevet 8. august 2017 #17 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Hulderen skrev: Og når svigermor spør hva han fikk, så skal hun svare det!?! At de droppet å gi noe til hverandre?
Elefantenirommet Skrevet 12. august 2017 Forfatter #18 Skrevet 12. august 2017 Anser ikke sex som en gave til han. 😉 Det har jeg like mye glede av selv, og det er liksom ikke slik at blowjob osv er noe spesielt som kun skal gis dagen etter bryllupet. Men takk for tips. 😆 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå