AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Har snakket med en fyr på Tinder over en lang stund nå. Vi har ved to tidligere anledninger klint på fylla - dette er noe jeg husker svært godt, og jeg vet det stemmer Men problemet er bare at han ikke husker det? Haha. Jeg har prøvd å si at jeg synes han virker kjent, byttet bilder så han kanskje gjenkjenner meg, men nei. Han gjør tydeligvis ikke det Han vil møtes, og jeg ønsker jo gjerne å møte han også. Men er redd det kan bli litt kleint om han gjenkjenner meg sånn plutselig. Tenk om han får sjokk og stikker? Synes også det er så rart at han ikke husker meg. Skjuler han at han kjenner meg igjen? Kan ikke huske at han var veldig full de gangene vi klinte. Noen som har noen råd? Anonymkode: 8f028...dff
Rosalie Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Men herregud, si nå at "vi har matchet tidligere, også, vi om jeg ikke tar helt feil. Ute på byen. Du er forresten en god kysser."
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Kleint, hadde ikke satset på han når han tydeligvis kliner med så mange på byen at han ikke husker hvem... Anonymkode: 45cdd...bf5 4
Sirah Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Man ser ofte annerledes ut på bilder enn på et mørkt utested med 40 i promille. Treff han du TS og kommer det opp så sier "haha, ja sant det! nei så morsomt at det er deg!" Reagerer han negativt så er han jo ikke noe å samle på uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 18 minutter siden, Sirah skrev: Man ser ofte annerledes ut på bilder enn på et mørkt utested med 40 i promille. Treff han du TS og kommer det opp så sier "haha, ja sant det! nei så morsomt at det er deg!" Reagerer han negativt så er han jo ikke noe å samle på uansett. Det er sant. Men når det har skjedd to ganger, liksom Synes igrunn det er litt kleint og møtes igjen, om han ikke gjenkjenner meg. Har prøvd å nevne byen også. Men er sant at da var han ikke noe å ha, om han skygger unna. Men har mest lyst til å vite hva han tenker på chatt, for det er jo ingen vits å møte han om han reagerer negativt på forhånd Anonymkode: 8f028...dff
Rosalie Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kleint, hadde ikke satset på han når han tydeligvis kliner med så mange på byen at han ikke husker hvem... Anonymkode: 45cdd...bf5 Neeeh. Kline med mange, ligge med få er et bra motto i ungdomstida. Mye gøy, lite kjønnssykdommer. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 10 minutter siden, Rosalie skrev: Neeeh. Kline med mange, ligge med få er et bra motto i ungdomstida. Mye gøy, lite kjønnssykdommer. Herpes, hepatitt og syfilis kan vel smitte via munn.. Anonymkode: 45cdd...bf5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 Haha, det er fort gjort, Jeg matchet med en som jeg hadde barn i samme barnehage som i flere år (vi hadde det fortsatt, jeg møtte ham ukentlig). Bildene mine var ganske lik meg vil jeg påstå, men vi chattet ganske lenge før jeg innså at han ikke hadde peiling på hvem jeg var (det demret da han kommenterte at vi visst ikke bodde så langt fra hverandre i samme by). Han fikk litt sjokk (han var ganske "på" og særs åpen) da jeg forklarte at jeg godt visste hvem han var, at vi bodde 500 meter fra hverandre. Så mye for å gjøre inntrykk liksom Vi datet en stund likevel; hyggelig fyr, selv om vi ikke passet sammen. Anonymkode: c6882...f7e 1
Inwe Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Hvorfor sier du det ikke til han? Matchet en gang med en jeg hadde flørtet med på byen. Jeg husket det ikke, men han fortalte det og da falt jo bitene på plass. Det skremte meg ikke, var da en grunn til at vi hadde flørtet før. Vi var på 4 dater, men det ble ikke noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 Jeg ble for øvrig også sjekket opp av en fyr som dumpet meg et par uker før. Jeg sjekket ham først opp på byen og ble med hjem: Senere loddet jeg stemningen for å møtes igjen, men fikk vel mer eller mindre beskjed om å slette nummeret (helt greit, var bare ute etter kroppen hans uansett ). Et par uke etter var jeg på byen igjen. Det var Oktoberfest, så alle hadde kostymer. Jeg ble sittende ved samme som en jeg dro kjensel på, og han skrudde etter hvert på sjarmen og presenterte seg. Det var samme fyr, han kjente ikke igjen meg. Jeg var betraktelig mer edru og nysminket enn første gang, som vel hjalp noe. Jeg har ganske lett gjenkjennelige tatoveringer som for anledningen ble skjult av kostymet, så jeg dro opp ermet, han ble rimelig stum. Jeg fikk latterkrampe og dro videre. Han ringte meg da han ikke fant meg igjen, jeg stakk til ham på morgenkvisten og fikk det jeg ville ut av det likevel (så slettet jeg nummeret). Anonymkode: c6882...f7e 3
Sirah Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Men når det har skjedd to ganger, liksom Synes igrunn det er litt kleint og møtes igjen, om han ikke gjenkjenner meg. Har prøvd å nevne byen også. Men er sant at da var han ikke noe å ha, om han skygger unna. Men har mest lyst til å vite hva han tenker på chatt, for det er jo ingen vits å møte han om han reagerer negativt på forhånd Anonymkode: 8f028...dff Hehe jeg ser den godt Men det skader ikke å møte han Det værste som kan skje er jo at det blir superkleint, men du overlever det også. Det er jo han som sånn sett driter seg ut og ikke du
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #12 Skrevet 7. august 2017 43 minutter siden, Sirah skrev: Hehe jeg ser den godt Men det skader ikke å møte han Det værste som kan skje er jo at det blir superkleint, men du overlever det også. Det er jo han som sånn sett driter seg ut og ikke du Off, jo, sant! Men hjelp, kommer til å grue meg veldig tror jeg Jeg som ikke liker 'dates' en gang. Kanskje jeg kan be han om nr hans, ringe han på forhånd og spørre igjen om han ikke husker meg? Føler vi kanskje ikke har så mye kjemi over tekst heller (men virkeligheten kan jo være en annen). Jeg skal i hvert fall ha dritlave forventninger Anonymkode: 8f028...dff
Rosalie Skrevet 7. august 2017 #13 Skrevet 7. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Men når det har skjedd to ganger, liksom Synes igrunn det er litt kleint og møtes igjen, om han ikke gjenkjenner meg. Har prøvd å nevne byen også. Men er sant at da var han ikke noe å ha, om han skygger unna. Men har mest lyst til å vite hva han tenker på chatt, for det er jo ingen vits å møte han om han reagerer negativt på forhånd Anonymkode: 8f028...dff Kan jo hende han også kjenner igjen deg, men venter på at du skal kjenne igjen han...
Sirah Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Off, jo, sant! Men hjelp, kommer til å grue meg veldig tror jeg Jeg som ikke liker 'dates' en gang. Kanskje jeg kan be han om nr hans, ringe han på forhånd og spørre igjen om han ikke husker meg? Føler vi kanskje ikke har så mye kjemi over tekst heller (men virkeligheten kan jo være en annen). Jeg skal i hvert fall ha dritlave forventninger Anonymkode: 8f028...dff 3 minutter siden, Rosalie skrev: Kan jo hende han også kjenner igjen deg, men venter på at du skal kjenne igjen han... Det kan jo faktisk hende ja At han som deg - ikke tør å si det først
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #15 Skrevet 7. august 2017 16 minutter siden, Sirah skrev: Det kan jo faktisk hende ja At han som deg - ikke tør å si det først Jo, men jeg har sagt han ser kjent ut og har spurt om vi har møttes ute før, men han bare 'neei?' Anonymkode: 8f028...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå