AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Det finnes så mange som er frustrert seksuelt på grunn av at partnerene sine har nektet å ha sex. Etter min oppfatning ser det ut at de som ikke har lyst og har nektet sine partnere ikke tar saken alvorlig. Jeg synes det er rett og slett fullstendig urettferdig. Det er mange menn, men også kvinner som er så frustrert seksuelt. Jeg tenkte derfor noe tips til dere. Det kan jeg kalle "Håndklemetode". 1.Først tar du ei stort håndkle som du bruker f.eks. på stranda. 2.Brett håndkleet slik at det blir omtrent 30cm X 1meter. Har du kvinnerlig partner, skal du brette at ene kanten skal kommer i midten slik at det blir 50cm hver side. 3.Legg det brettet håndkleet ved siden av deg i senga eller du legger deg opp på håndkleet. Husk at håndkleet skal legge mellom din nakke og tissen. 4.Så skal du lukke øynene dine slik at du får lett fantasere om sex med din partner. 5.Nå skal du sette i gang. Vær forsiktig å ta på "partneren din" og kose deg med "han/henne". Hvis din partner er kvinne, skal kanten brukes som bryst. Du kan utføre handlingen i sengen mens partneren din sover ved siden av deg, eller hvor som helst og når som helst. Håndkleet skal sendes til vask etterpå. Det er IKKE utroskap. Du skal ha sex med bare håndkle, ikke menneske eller sexdukke. Din partner har ikke rett til å anklage deg. Slik kan din partner forstå (håper jeg) hvor det er alvorlig at du har blitt avvist lenge av han/henne. Hvis jeg var en av dere som hadde vært nektet å ha sex av partnerne sine, ville jeg absolutt prøve det. Synes du denne metoden kan hjelpe? Anonymkode: cf8c4...56d 1
Gjest Cicero Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 God idé, tror jeg må skaffe sånne store håndklær til mannen etterhvert
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Så du skal runke ved siden av partner og håpe vedkommende skjønner at du vil ha et ligg? Joda, det kan man vel gjøre. Hver sin lyst. Men det adresserer jo ikke problemet med hvorfor dere ikke ligger sammen. Anonymkode: fdae1...991 3
gobbledigook Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Heldigvis sitter ikke jeg så dårlig i det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Jeg tror ikke jeg skjønte helt. Det er da utrolig mye enklere måter å tilfredsstille seg selv på? Anonymkode: 98412...528 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå