AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 (((Schüssler))) Anonymkode: f47ef...ed2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Well fuck you and your friends too Anonymkode: 7081e...cd9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Jeg er delt mellom latter fordi jeg hadde glemt hvor tåpelige slike musikkvideoer er- og sympati for det virker som om hu dama har mye psykiske problemer og man kan se det på henne Anonymkode: abed4...7e2 4
Hermine Grang Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, NoDiggity skrev: Fikk lyst til å dra til Lofoten Jeg også! Når det gjelder sangen så forstår jeg ikke at de ga ut sangen med det refrenget. 3
NoDiggity Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, Hermine Grang skrev: Jeg også! Når det gjelder sangen så forstår jeg ikke at de ga ut sangen med det refrenget. Jeg har familie derfra og har vært nesten der hver eneste sommer, så det var faktisk litt koselig å se igjen da jeg ikke fikk dratt dit i år Den passer imaget hennes da. Hun er jo kjent for å spille på sex, så jeg vil ikke si jeg ble overrasket over teksten. Men ekstremt inspirert av Selena Gomez 1
The Kitten Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Jeg kan ikke påstå at det er den beste sangen jeg har hørt i mitt liv. 2
HerKommerMummi Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Synes den er fin jeg. Handler den om forholdet med Henrik Thodese? 1
Hermine Grang Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, NoDiggity skrev: Jeg har familie derfra og har vært nesten der hver eneste sommer, så det var faktisk litt koselig å se igjen da jeg ikke fikk dratt dit i år Den passer imaget hennes da. Hun er jo kjent for å spille på sex, så jeg vil ikke si jeg ble overrasket over teksten. Men ekstremt inspirert av Selena Gomez Heldig som er der nesten hver sommer. Var der oppe for første gang tidligere i år og ble forelsket. Det var ikke akkurat det at refrenget spilte på sex jeg syntes var verst, men hvor teit refrenget var. Synes sangen passer bedre som en parodi på imaget hennes enn noe annet. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 Kommentarene er triste. Har vi ikke kommet lengre? Refrenget er også fryktelig uheldig. Høres ut som at hun har fått seg en aktiv "sommerjobb" som kommer til å holde henne veldig opptatt resten av året. Jeg kommer ikke til å høre den igjen for å si det sånn og sier lykke til på de syv hav. 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #15 Skrevet 7. august 2017 Dama lever av å selge seg for penger og alt kan kjøpes. Respekt er ikke noe hun fortjener i alle fall. Det er noe man gjør seg fortjent til. Anonymkode: 12cc4...974 1
gobbledigook Skrevet 7. august 2017 #16 Skrevet 7. august 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kommentarene er triste. Har vi ikke kommet lengre? Refrenget er også fryktelig uheldig. Høres ut som at hun har fått seg en aktiv "sommerjobb" som kommer til å holde henne veldig opptatt resten av året. Jeg kommer ikke til å høre den igjen for å si det sånn og sier lykke til på de syv hav. Videoen er delt på nettsider som 4chan og bedt om å bli nedvotet og kommentert med hat.
Perelandra Skrevet 7. august 2017 #17 Skrevet 7. august 2017 (endret) Kjære Sophie Elise, hold deg til bloggingen og spar oss for sangstemmen din. Forøvrig orket jeg ikke å høre sangen ferdig en gang. Edit: Prøvde igjen å se videoen, men selv ikke vakker norsk natur, en flott mannlig danser og frøknas ufrivillig komiske andenebbmunn får meg til å holde ut å se hele. Endret 7. august 2017 av Perelandra 7
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. august 2017 #18 Skrevet 7. august 2017 Hun kan jo ikke synge, hvorfor gi ut låt da
Try2 Skrevet 7. august 2017 #19 Skrevet 7. august 2017 7 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Hun kan jo ikke synge, hvorfor gi ut låt da Fordi jenta er full av selvtillitNoe som er positivt. Dette er jo dessuten ikke verdens undergang. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #20 Skrevet 7. august 2017 Synes den var fengende jeg. Trynet hennes og selve sangstemmen bryr jeg meg ikke noe om. Anonymkode: 35d5d...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå