AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Blir seriøst gal her jeg ligger og ikke får sove..! Ble kjent med en utrolig kjekk mann for noen uker siden, og flørtet masse men han.. Endte som det måtte gå, med vin og sex! Etter dette har kontakten dabbet betraktelig av, og jeg skjønner jo nå at det ikke kommer til å bli noe mer mellom oss.. Vi sender fortsatt en del mld til hverandre, men mindre flørting, og det er mest jeg som sender (selv om han svarer da på en litt flørtende tone..) Men likevel tenker jeg på han 24/7! Jeg tenker på hvem andre han mld med, og hvem som nå får oppmerksomheten fra han.. Jeg skulle så ønske han kunne bli forelsket i meg og at vi kunne bli sammen..! (Helt håpløs tankegang- heg vet!!! Men likevel...) Har ikke lyst å slette han på alle sosiale medier o.l. da jeg enda ikke har fått bekreftet at han ikke ønsker noe mer, men hvordan slutte å mld han, og å tenke på han?? Kan jeg sende han en mld For å få bekreftet at det ik er noen sjans, eller bør jeg holde meg for god til dette? Hadde tenkt å skrive noe som : "Hei! Kor d går? Håpe du har d fint.. Tænkte bare æ sku førtæll dæ en ting.. Æ har nu tænkt en del på den fredagen vi hadde ilag, og syns du burde vite at æ kosa mæ vældi! Du e absolutt den Deiligste æ har vært m, og den deiligste sexen æ har hatt! (Du oppfylte så og si NÆSTEN alle fantasian mine..) Nu dør æ litt her av flauhet..🙈🙈 Og om d ikke bi nå mer mlm oss, eller d ikke lar sæ gjenta flere gang, (nåkka som åsså går helt fint- æ e stor pie), så tænkte æ du sku vite d.. Såpass ærlig må æ vær!" Hilsen frk desperat! Anonymkode: 1bd05...5c9
Nana Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Først og fremst så er han ikke player bare fordi han ikke vil mer. Det kan være utrolig mange grunner til det. Kanskje syns han sexen ikke stemte, kanskje er han ikke klar likevel. Kanskje trenger han space. En player dater rundt og sweetalker og lurer deg til å tro at det er seriøst når det ikke er det. Nei, ikke send meldingen. Du kommer sikkert til å gjøre det, men prøv å holde deg. Hvis han hadde vært interessert så hadde du ikke gått rundt og lurt. Da hadde han villet møtt deg. Tenkt på deg og tatt kontakt. Jeg kom over en player tidligere i år og det tok forferdelig lang tid. Akkurat det samme skjedde som med deg, kontakten dabbet av, meldingene ble mer kjølige og så kom han plutselig tilbake for full speed og så dabbet det av igjen. Han datet andre. Hvis en mann er interessert så slipper du stort sett og lure. Hvis du ikke klarer å holde deg så send i hvert all ikke den meldingen, den lyser desperasjon. Mitt råd er å vente. Ikke ta kontakt. I det hele tatt. Du trenger ikke slette han noe sted for det viser bare at du er følelsesmessig engasjert og skal gi et signal. Les en bok, gå på kafe, gå på trening, gjør noe med håret, ha som helst for å distrahere deg fra å tenke på han. Lag en Tinderkonto bare for å få litt bekreftelse og chatte med andre. Hvis han ikke tar kontakt så er han ikke interessert. Da har du puslet en stund med andre ting og det vil bli lettere å akseptere Jeg har aldri opplevd at det kommer noe godt ut av å gjete en mann 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 IKKE send den meldingen! Ikke gi han oppmerksomhet i det hele tatt. Anonymkode: 3907f...0e9 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Er i en lignende situasjon. Råd til deg og meg er, ikke ta kontakt! La han få savne deg. Anonymkode: 48700...d66 1
Trolltunge Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 (endret) Mitt råd: Drit fullstendig i ham og kos deg videre med livet ditt, så han lurer på hvorfor du ikke tar kontakt mer. Le godt av ham når han tar kontakt, og gjør det klart for ham at "Du, det der vi delte var koselig, men det var bare gøy. Og nå er det over! Lykke til med livet videre!" Vær likevel overbærende med ham når han fortsetter med å kontakte deg, men vær fremdeles klar på at du ikke ønsker noe mer. La ham leve i den frustrasjonen at han blir avvist gang på gang, men når han kommer til punktet der han lover å endre seg som menneske, fordi du er den eneste han vil ha, så la ham varte deg opp med koselige dater og besøk, men gjør det likevel klart for ham at du ikke ser på ham som seriøst forholdsmateriale. Etter en stund kan du ha sex med ham, bare fordi du har lyst, og det var jo fint tidligere. Så blir du etter en stund tatt på sengen av at han vil bli seriøs. Han vil bo sammen. Det er deg og bare deg han vil ha. Nøl litt ennå, men overse de små tegnene på at han litt etter litt faktisk flytter inn. Bli uventet gravid, og slit litt med tanken på at dette plutselig ble seriøse greier, og svar nei på frieriet graviditeten utløser. Slit også med tanke på at det ikke var en slik mann du så for deg, som ektemann eller far til dine barn. Forbered deg til å bli alene med barnet, fordi du ennå strever med å se på ham som en seriøs mann. La ham overbevise deg gradvis, mest fordi du synes det er vanskelig å gi slipp på ham akkurat mens du er gravid. La ham pusle om deg og magen, og begynn gradvis å tenke at han overrasker deg i sin omsorg og seriøsitet. La ham være stolt pappa, og kjenn gradvis at følelser faller på plass. Si ja til hans frieri når det endelig føles rett. Ha et fantastisk bryllup... og så kommer både de gode og vonde dagene, og du opplever gradvis at den spennende playeren bare er en helt vanlig mann, og ikke særlig spennende. Ganske frustrerende til tider faktisk. Så får du velge, å leve med ham eller å gå. Uansett, du er over playeren, for han finnes ikke lenger. Er kun en helt ordinær mann. Det var iallefall slik jeg gjorde det. Endret 7. august 2017 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Hehe! Takk for tips alle! Velger å lytte til dere! Har slettet mld som allerede var ferdig skrevet, men som dere fraråder meg å sende.. Tenker nå at jeg heller ik skal ta kontakt med han mer, før evt han tar kontakt med meg.. Men ser foresten idag at symbolet for "bestevenner" på snapchat (gult hjerte) lyser bak navnet hans, og da må jeg ærlig talt inrømme at jeg igjen får forhåpninger.. Men men.. heldigvis er ferien over og jeg kan konsentrere meg om å jobbe istedet for bare han.. Så håper jeg ikke faller tilbake til samme tanker ikveld når det blir stille rundt meg.. Iallefall: takk for tips! TS. Anonymkode: 1bd05...5c9
Gjest Stille leser Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Hadde meg en liten runde på tinder da det røk med eksen. Noen legger virkelig alt for mye i en date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå