AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Går det an å være aktiv på Facebook/messenger uten at andre ser det? Anonymkode: 0b732...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 Ja! Slå av chatten på pc og slå av chatten i Messenger. Messenger -> Personer -> Aktive -> Slå av bryteren så den går fra grønn til hvit Anonymkode: eef61...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg er pålogget facebook hele tiden tydeligvis via mobilen. Har ikke visst om dette, men en venninne har i det siste begynt å skrive til meg - selv om jeg ikke er online. Hei. Hun har trodd jeg har vært online pga jeg lyste grønt... men sannheten er at jeg trolig har vært innlogget via mobil - logger meg aldri ut derfra, så så sant jeg er tilkoplet internett, så vil vel alle tro at jeg hele tiden sitter på facebook - noe jeg ikke gjør Til og med når jeg er på jobb. jeg ser sjelden på tlf da den ligger i veska, så da tar det jo lang tid før jeg svarer da. Er redd hun blir fornærmet når jeg spiller så hard to get - men sannheten er at jeg ikke ser meldingen før jeg logger meg på facebook på pc. Jeg klarer ikke helt å bruke mobilchaten. Anonymkode: f1681...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Del Skrevet 7. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det an å være aktiv på Facebook/messenger uten at andre ser det? Anonymkode: 0b732...440 Men til ts - Du kan slå av chatten for mobil og tlf men om du skal være aktiv - så bør du ikke klikke liker på noen eller skrive på veggen eller i grupper, for da kan vennene se. Om det er en lukket gruppe og en venn også er der, så kan vedkommende se at du har skrevet. Om du skal være aktiv, må du kun skrive pm (private meldinger) og ikke på veggen til folk Anonymkode: f1681...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå