Gå til innhold

Trekke eller ikke? Hva mener dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kanskje litt rart å spørre om dette her, men jeg har en jeksel (nedre kjeve, nest bakerst) som er halvferdig rotfylt.

Det som er er at det er et kjempe stort hull i den, og hvis jeg rotfyller den kan det godt hende den ikke varer (veggene kan spjæle).

Så jeg lurer, skal jeg bare trekke den. Få jævelen ut, eller ville dere rotfylt den?

Jeg hadde også en forferdelig opplevelse hos tannlegen sist han begynte å rotfylle. Han rotfylte nemlig tanna når det var betent i kjøttet, så alt endte med at jeg måtte til legevakte, fikk morfin...og betennelse i kjeve-benet! Auoch :oops:

Vil ikke rotfylle hvis det kanskje er best å trekke den.

Hva ville dere gjort. Klarer ikke å bestemme meg. Det er jo bare en tann, men for det så føles det ut som om det er en del av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bør tannlegen din som en fagperson kunne gi deg et godt råd. Han eller hun vet ting som kanskje ikke vi tenker på. Stoler du ikke på tannlegen din, gå til en annen.

Og så for min egen del, jeg hadde kvittet meg med dritten om det var fare for mer trøbbel med den senere. Å mangle innerste og nederste tann kan da umulig skape så store problmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Her bør tannlegen din som en fagperson kunne gi deg et godt råd. Han eller hun vet ting som kanskje ikke vi tenker på. Stoler du ikke på tannlegen din, gå til en annen.

Og så for min egen del, jeg hadde kvittet meg med dritten om det var fare for mer trøbbel med den senere.  Å mangle innerste og nederste tann kan da umulig skape så store problmer?

ja jeg har byttet tannlege.

tannlegen gjør jo som jeg vil. men nå har jeg vært litt gnien på den tanna mi da.

jeg tenker at hvis jeg ler med åpen munn vil folk se et svart hull der inne. men huff...litt jålete tenkt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør tannlegen hva han anbefaler. Personlig ville jeg beholdt tanna...kjekt med tenner :) Har nylig trukket alle visdomstennene, og synes nesten det er litt tomt der bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få tanna vekk. Det er ikkje mange som ser så langt inn sjølv om du gapskrattar. Etter ei tid er det knapt så du tenkjer på at ho manglar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...