AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Jeg har et stort problem. Jeg har store porer på hele brystet samt puppene, og dette gjør så jeg ikke tør å gå i utringninger osv. Er det fler som har det? og hva kan man gjøre for å bli kvitt dette? kan skinroller fungere ? eller noen andre tips? jeg betaler gjerne dyrt for å bli kvitt dette. Er veldig frustrert over dette. Anonymkode: e862a...9b0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Jeg har også det. Det er genetisk og ikke stort man kan gjøre med det. Men jeg bruker Niactil fuktighetskrem den har hjulpet mer på porene enn andre produkter jeg har prøvd! Dermaroller/skinroller er visst bare scam.. :/ Anonymkode: d992e...9b6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et stort problem. Jeg har store porer på hele brystet samt puppene, og dette gjør så jeg ikke tør å gå i utringninger osv. Er det fler som har det? og hva kan man gjøre for å bli kvitt dette? kan skinroller fungere ? eller noen andre tips? jeg betaler gjerne dyrt for å bli kvitt dette. Er veldig frustrert over dette. Anonymkode: e862a...9b0 Tror jeg har det på brystet også, men de er ikke spnne åpne porer men viss jeg klemmer på de så kommer det ofte ut sånt brunt viss du skjønner. Vet ikke om det er noe å gjøre med. Anonymkode: 26c8a...f7d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Koffein er sammentrekkende! Lag deg en skrubb av kaffegrut. Du blander kaffegrut med litt sitron og et par skjeer olje. Så skrubber du inn huden din med dette, lar virke et kvarters tid, tørker av og tar deg en varm, og så en kald dusj (lukker porene). Smør deg med oppstrammende bodylotion - masser godt inn. Anonymkode: b951d...989
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Jeg ville spandert en time hos en hudlege, jeg. Gjerne en hos en moderne hudlegeklinikk med mange behandlingstilbud for hudforbedring, alt fra kremprogram til lase og peeling. Jeg synes det er lurere å starte med hudlege og ikke en hudpleiesalong. Anonymkode: caa2f...fd0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Noe annet som er oppstrammende er egg. Ta først skrubben med kaffegrut. Så smører du inn kroppen med et par lett sammenpiskede eggehviter. La det tørke på huden - skyll av og smør så eggeplommene på huden, la tørke og vask vekk. Smør inn huden med oppstrammende bodylotion. Om kjerringråd ikke virker- så få fastlege til å henvise til hudlege. Anonymkode: b951d...989
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Takk for mange gode råd!! Jeg har kjøpt meg skin roller idag, tenker å prøve det ut litt, hvis ikke det hjelper går jeg til hudlege. Jeg har ingenting inni porene, de er tomme, men er veldig store og det ser ikke serlig pent ut altså... laser har jeg sett på, kostet rundt 25.000 kroner :O men da får jeg vel bare spare opp hvis det er eneste løsning etter skinroller, kjærringråd og kremer :/ Anonymkode: e862a...9b0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også det. Det er genetisk og ikke stort man kan gjøre med det. Men jeg bruker Niactil fuktighetskrem den har hjulpet mer på porene enn andre produkter jeg har prøvd! Dermaroller/skinroller er visst bare scam.. :/ Anonymkode: d992e...9b6 Leste litt om denne kremen, virker bra, tror du den kan brukes sammen med skinroller i og med at skinroller gjør så produkter tas lettere opp i huden ? Anonymkode: e862a...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå