Gå til innhold

Barn alene i park?? Er det Ok??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Xenmin tok med seg datteren vår på 7 år, samt en på 11,14,15, og lot 11 åringen passe på 7 åringen i 1,5-3 timer i Liseberg. De to eldste gikk for seg. Far mener at siden de to store hadde sett de to små flere ganger- tviler på det da de små bare hadde lite åkpass og de store hadde stort. Og at de hadde mobil så var det helt inna for. 

Han sier også selv han sov på hotellet mens de var der., men endrer historien når jrg ikke var enig..

hva synes dere??

Anonymkode: a7570...53c

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1124964-barn-alene-i-park-er-det-ok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri i livet om en 7åring skal bli passa av en 11åring på Liseberg!!! Og hva hjelper det at ungene hadde mobil om pappa ligger og sover på hotellet og de eldste er midt i en karusell? Hadde dette vært min eks hadde jeg skreket til ørene flagra. 

Anonymkode: 38c6e...279

• Liker 5

Annonse

AnonymBruker

Takk for at dere er enige. Han mener nemlig jeg blander meg inn i ting jrg ikke har noe med og at dette var helt unna for! 

Vi har en sak om barnefordeling og en sakkyndig inne i bilde. Xen mener jrg bør trekke saken nå fordi vi har en bedre kommunikasjon enn tidligere. Men sakkyndig var usikker på tidligere om 40% var for mye da han mente xen hadde dårlig empati..

og nå mener xen at jeg er den som ødelegger samarbeidet om jeg tar det til retten! Og at vi da ikke kam være venner!

utrolug fortvilet og vondt i mamm hjertet! 

• Liker 1
AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen din ser ikke alvoret i dette og virker ganske kald og umoden, dette er langt ifra innafor. 

Anonymkode: 38c6e...279

Ts ; Det tror krg også hsn er. Hsn er ikke god til å se feil og synes selv dette var helt greit.. sier seg vel selv at empatien ikke er på topp og han takler ikke motgang og at folk er uenige med han særlig godt! 

Aner ikke hvordan jrg skal nå inn og få han til å forstå. ??! 

Nb har vist glemt å skrive over at jeg svarte på et innlegg over..

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts ; Det tror krg også hsn er. Hsn er ikke god til å se feil og synes selv dette var helt greit.. sier seg vel selv at empatien ikke er på topp og han takler ikke motgang og at folk er uenige med han særlig godt! 

Aner ikke hvordan jrg skal nå inn og få han til å forstå. ??! 

Nb har vist glemt å skrive over at jeg svarte på et innlegg over..

Jeg tror han må høre det noen fra noen andre enn deg. Da går det kanskje inn. Ikke alle som forstår alvoret når det er en i nær relasjon som prøver å spre et viktig budskap.

Helt uakseptabelt og umodent handling av han å la de være alene på Liseberg.

Anonymkode: e5b4e...4c5

• Liker 2
AnonymBruker

Du får si til han at barn skal ikke passe barn på et slikt sted. Det er mange folk, ukjent sted man fort kan rote seg bort, og det er ikke Liseberg som har ansvar for barnet. Greit at eldre barn får gå litt fritt, men da må foreldre få lett tak i de på telefon. Men barna får ikke tak i han når han ligger å sover.  Du får jo spørre han hvorfor han ikke var sammen med barna sine. Det er helt naturlig når man har ferie, og reiser til Liseberg med barn så gjør man det for å være sammen med de. Virker som han verken skjønner samvær eller ansvar. 

Anonymkode: bd679...11c

• Liker 1
Gjest Magnifiq
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at eldre barn får gå litt fritt, men da må foreldre få lett tak i de på telefon. Men barna får ikke tak i han når han ligger å sover.  

Han hadde nok på lyd på telefonen. Jeg våkner hvertfall av telefonen om det er lyd på.

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, Magnifiq skrev:

Oi.. jeg kunne fint latt min åtteåring gått noen timer alene med en venninne på Liseberg. Hva kan skje? 

Nødsituasjoner? De var jo ikke akkurat alene i ødemarken..

Små barn burde ha voksne med seg på slike steder. Når mannen ikke var i parken en gang så har han gitt fra seg ansvaret til en 11-åring. På et sted som er uoversiktlig og kan bli skremmende om det skjer noe. Hvis man har foreldre som er i parken, og man har telefonkontakt så går det nok greit. Men tviler på at Liseberg er så glad for at små barn går rundt i parken uten rask tilgang til foreldre/omsorgsperson. Og mange av tingene må du ha med voksen hvis du skal kjøre. Liseberg er ikke et sted foreldre kan bare dumpe barn, og gå å sove. 

Stort sett går det bra, men hvis det ikke går bra ville det første folk hadde spurt seg hvor var foreldrene. 

• Liker 6
Annonse
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Han sier også selv han sov på hotellet mens de var der., men endrer historien når jrg ikke var enig".

Du høres virkelig trivelig ut. :fnise:

Anonymkode: 1cca4...3db

Du hadde sikkert blitt kjempetrivelig om noen lot ditt barn gå alene i en stor fornøyelsespark?

Anonymkode: 5b68b...f9f

• Liker 3
6 timer siden, Magnifiq skrev:

Oi.. jeg kunne fint latt min åtteåring gått noen timer alene med en venninne på Liseberg. Hva kan skje? 

Nødsituasjoner? De var jo ikke akkurat alene i ødemarken..

Hva hvis det kommer en mann og kidnapper den ene ungen? 

• Liker 3

Er nok et av de tryggere stedene å gå alene. Jeg tenker at å la dem gå for seg selv en kortere periode er innenfor (nå er min elleveåring veldig moden), om man har snakket med dem/ gjort avtaler. Syntes barna det var utrygt?

Håper virkelig dere får til samarbeidet. Ingenting plager barna mer enn om mor og far ikke har en dårlig dialog. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...