Gå til innhold

Dere som sier det ikke finnes ligaer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er heldig naive, for det gjør faktisk det. Ja, jeg skjønner deres ønske om å ikke klassifiere mennesker i en god/dårlig skala, men i stedet for å kalle det skala, kaller dere det "passer ikke sammen", i tilfeller der en med dårligere kvaliteter gjør tilnærminger mot en/ei som er har mange valgmuligheter. Den skalaen som finnes, går både på utseende og personlighet, der selvtillit utgjør en stor del av attraktiviteten.

En person som befinner seg på 5-6 på skalaen kan jobbe seg til å ha sjangs på de høyere opp, mens de under 5 vil høyst sannsynlig være innen den halvdelen.

Anonymkode: 3c080...703

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den skalaen som finnes, går både på utseende og personlighet, der selvtillit utgjør en stor del av attraktiviteten.

Anonymkode: 3c080...703

Hva med jobb, utdannelse og eiendom? Kunne aldri ha deita noen som ikke eide noe. Det er meget avtennende, med mindre han har kropp som en 15-åring. :nori:

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Det er sikkert veldig deprimerende for mennesker som er veldig opptatt av å ha en modellvakker kjæreste. For oss som "bare" ønsker å finne noen vi passer sammen med, noen som er vår bestevenn så er det ganske ubetydelig 

Skrevet

Mulig det finnes - selv ser jeg på alle mennesker som likeverdige enten man heter Obama, Jens Stoltenberg eller Ali Baba.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Det er sikkert veldig deprimerende for mennesker som er veldig opptatt av å ha en modellvakker kjæreste. For oss som "bare" ønsker å finne noen vi passer sammen med, noen som er vår bestevenn så er det ganske ubetydelig 

Så sant! 

Anonymkode: 9e725...686

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du sier Ts. Fra skoledagene er nok den eneste som ikke har bra jobb eller går på høyere utdanning, meg. Skjønner ikke hva folk streber sånn etter men det er vel det at det er så stas å kunne skrive på profilen sin at man studerer på Uio osv. Men merker "klasseskillen" godt. Jeg ble mobbet på denne skolen og er den eneste som ikke har kontakt med noen fra denne skolen i dag eller noen barndomsvenner. Har en følelse av de føler seg "for høy på pæra" for meg. 

Anonymkode: b8180...da0

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva folk streber sånn etter men det er vel det at det er så stas å kunne skrive på profilen sin at man studerer på Uio osv.

Tror du skal se litt nærmere på hva de studerer. Internasjonal genusvitenskap og forståelse er bare et annet ord for at du fester og horer litt i Tigerstaden før du ender i kassa på Rema eller i beste fall i en dødskjedelig jobb i kommunen hvor du må sy puter under armene på navere.

Endret av Hurepoix
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som mener det ikke finnes ligaer er de som kan velge på øverste hylle.

Anonymkode: 3f205...ac4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liga og liga. Personlighetsmessig finnes det en "liga", men utseendemessig? Det kommer an på hva den pene synes er pent selv. Jeg liker å hvile øynene på noe pent, men hva som er pent for meg kan være helt OK for en annen. Jeg setter strengere "krav" til personlighet enn utseende.

Anonymkode: 7d4bb...d20

• Liker 3
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg litt igjen i det du sier Ts. Fra skoledagene er nok den eneste som ikke har bra jobb eller går på høyere utdanning, meg. Skjønner ikke hva folk streber sånn etter men det er vel det at det er så stas å kunne skrive på profilen sin at man studerer på Uio osv. Men merker "klasseskillen" godt. Jeg ble mobbet på denne skolen og er den eneste som ikke har kontakt med noen fra denne skolen i dag eller noen barndomsvenner. Har en følelse av de føler seg "for høy på pæra" for meg. 

Kan si at den beste type suksess i livet er å bli komfortabel med hvem man er og hvor man er i livet. Klarer du å ha et bra liv på den måten har du overgått de fleste menneskers utvikling. Mange mennesker som har "alt" av utseende, jobb, stort sosialt nettverk sliter psykisk. Å akseptere at livet er dritt eller dårlig og finne en måte å leve med det på, er en ganske stor bragd, når man ser hvor mange som sliter når de har det "bra". 

AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo ingen ligaer. 

Jeg har venninner som synes enkelte menn er dritsexy, mens jeg synes de er grusomt ekle. Har venninner som vil klassifisere enkelte muskelbiffer til 10'ere mens jeg anser de som 3'ere. Mens de mannfolka jeg synes er lekre (jeg liker de slanke og "seige") vet jeg mange ikke liker. Jeg synes til og med en god del skalla menn er heite som faen. Dette her er da kun utseende. 

Personlig liker jeg menn med noe mellom øra. En jeg kan diskutere dypt med. Og hvordan hans humor er. Humoren har veldig mye å si. Mens andre er mer opptatt av hvor maskuline de er eller hvor mye de tjener osv. Noen liker menn som er opptatt av biler og fotball, mens jeg liker menn som er opptatt av mennesker og naturen. 

Så det som liksom er en 10'er for meg, er fort en 5'er for andre. 

Så hvordan noen kan påstå at det er en generell liga der ute, er jo helt på bærtur. Folk er forskjellige. 

Og for de fleste så betyr mennesker mer enn utseende. 

Anonymkode: 16382...59a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Hun på tjuefem som sikter mot å bli lege blir neppe sammen med han som vasker biler på Esso på syvende året og ikke har noen planer om å avansere derfra. Men det handler jo ikke om "liga"? Eller kanskje det gjør det. She's out of your league..

Anonymkode: 62335...fb2

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Hun på tjuefem som sikter mot å bli lege blir neppe sammen med han som vasker biler på Esso på syvende året og ikke har noen planer om å avansere derfra. Men det handler jo ikke om "liga"? Eller kanskje det gjør det. She's out of your league..

Anonymkode: 62335...fb2

Du valgte å kommentere med helt åpenbare betraktninger som alle vet, framfor å gripe tak i at jeg tenner på 15 år gamle gutter? Fy deg! :edie:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er herlig naiv og velger å tro på kjærligheten:hjerte:

Anonymkode: 91ce5...479

• Liker 3
Skrevet

Jeg er herlig naiv og velger å tro på kjærligheten:hjerte:

Selv den pedofile, mht. aldersligaer?

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Kvinner som mener det ikke finnes ligaer er de som kan velge på øverste hylle.

Det er ikke sant vel, folk har bare forskjellig smak. En du synes er en 10er kan være en 2er for meg. Vi som ikke tror på ligaer bryr oss kanskje ikke så mye om hva andre synes? Jeg har iallefall aldri tenkt at "nei han er for fin for meg, han er det ikke noe vits i å bli kjent med": Jeg er ei helt vanlig jente, jeg har hatt forskjellige kjærester, noen som er "modellpene" og noen som andre har syntes vært stygge, hver sin smak sier jeg bare.

Anonymkode: a65fa...c9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Hurepoix skrev:

Selv den pedofile, mht. aldersligaer?

Gi deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva. 

Svart-hvitt tenkning har aldri vært et tegn på intelligens. Hvis du ikke klarer å gå forbi "liga-tankegangen" så mener jeg at du har et intelligensproblem som du sliter med. For meg er det nemlig ganske lett å tenke forbi det...

Anonymkode: dc3c5...77d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Parkeringsvakt skrev:

Kan si at den beste type suksess i livet er å bli komfortabel med hvem man er og hvor man er i livet. Klarer du å ha et bra liv på den måten har du overgått de fleste menneskers utvikling. Mange mennesker som har "alt" av utseende, jobb, stort sosialt nettverk sliter psykisk. Å akseptere at livet er dritt eller dårlig og finne en måte å leve med det på, er en ganske stor bragd, når man ser hvor mange som sliter når de har det "bra". 

Det har du nok helt rett i.

Likevel, det er tøft.

Anonymkode: 286be...a4a

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva. 

Svart-hvitt tenkning har aldri vært et tegn på intelligens. Hvis du ikke klarer å gå forbi "liga-tankegangen" så mener jeg at du har et intelligensproblem som du sliter med. For meg er det nemlig ganske lett å tenke forbi det...

Anonymkode: dc3c5...77d

Hvis du er intelligent nok, så evner du å se at mange bruker svart/hvitt/overdrivelser for å få frem poeng og for å få fart i resultatene. Det er en strategi.

Anonymkode: 286be...a4a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...