Gå til innhold

Er det lov å date brors kompis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ordenskyld, vi er voksne. Lurer bare på om det er "lov" eller om det er usmakelig? Jeg om min brors kompis chatter en del nå og har funnet tonen ganske greit, dersom han skulle spørre meg ut på date har jeg lyst å si ja. 

Anonymkode: c549c...3b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med broren din om det😁 Svigerinna mi giftet seg med min ex sin barndomskompis som hun også hadde kjent da i 25 år!

Anonymkode: 0f6a1...b6d

• Liker 1
Skrevet

Klart du kan. Det må jo være et kvalitetstegn. Hvis broren din er en bra fyr da.

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på

Anonymkode: 8447a...531

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med broren din om det😁 Svigerinna mi giftet seg med min ex sin barndomskompis som hun også hadde kjent da i 25 år!

Anonymkode: 0f6a1...b6d

Hmm ja problemet er vel at vi kanskje ikke akkurat er de som snakker om følelser og vi snakker generelt ikke så mye sammen. Vi har et veldig godt forhold det må sies, og er veldig glade i hverandre. Jeg får sikkert sagt det over et glass vin eller 10 da :fnise:.  

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Ville snakket med broren min om det. Min bror datet min venninne. Det var et stort brudd, og nå vil han ikke se henne og er sur osv, så det var utover vennskapet vårt. 

Anonymkode: 0c40e...d9d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gud skrev:

Klart du kan. Det må jo være et kvalitetstegn. Hvis broren din er en bra fyr da.

Broren min er en veldig flott fyr. Er bare litt redd for at dersom det skulle bli noe seriøst at det kan svekke deres vennskap litt.
Skal sies at min andre bror faktisk er sammen med min venninne, og det gjør meg ikke noe utenom de gangene hun klager over min bror. Det synes jeg er unødvendig, han er min bror og jeg vet at han kan være lat til tider :fnise:

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på!

Anonymkode: 090db...856

Skrevet

Jeg personlig har alltid tenkt at det er OK sålenge ikke vennen gjør det kun for sex og for å kunne skryte av det etterpå. Hadde vennen min hovert med slikt hadde jeg blitt irritert, er det følelser i bildet så syns jeg det er greit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Morten1 skrev:

Jeg personlig har alltid tenkt at det er OK sålenge ikke vennen gjør det kun for sex og for å kunne skryte av det etterpå. Hadde vennen min hovert med slikt hadde jeg blitt irritert, er det følelser i bildet så syns jeg det er greit

Det vet jeg at han ikke gjør, det hadde aldri min bror godtatt og tror han verdsetter vennskapet litt høyre enn å kun å "høvle over søstra". 

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Om broren min hadde datet venninna mi så hadde det bare vært koselig, syns jeg. Eller om jeg falt for en kompis av broren min. 

Anonymkode: 65043...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med min brors beste kompis i nærmere åtte år. Det var kjempekoselig da vi var sammen, og alle var glade for det. Det var et reint brudd, og det er bare trivelig når vi sees. 

Hvis man er redd for kleine situasjoner/har anlegg for drama er det kanskje ikke optimalt å date noen man kan risikere å treffe på ganske ofte i tilfelle det går dårlig.

Anonymkode: 5c2e0...7de

AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke det er helt greit, tviler på broren din ville syntes det. Tenk alle guttepratene de har hatt, han kjenner nok til kompisen sin sine seksuelle preferanser osv og det å forestille seg han med søstern sin blir jo veldig kvalmt og morbid....
Jeg syntes min bror har en utrolig kjekk kompis som har vært der fra jeg var liten jente, og han sjekka meg opp på byen en gang når jeg hadde blitt voksen. Hadde veldig lyst, men det passer seg bare rett og slett ikke  i mine øyne....

Anonymkode: 5b173...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...