AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Hadde bestemt meg for søderhamn sofa, men da jeg kom til ikea så den veldig nedsittet ut.. Den har mulighet for å bli perfekt hos meg mtp størrelse, men kan jo ikke kjøpe dersom den blir en lefse etter kort tid. Erfaringer noen? Anonymkode: 17e4b...57a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Dytter denne 😊 Anonymkode: 17e4b...57a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Har hatt, var ikke fornøyd. Måtte fikses, puffes, bankes og ryddes kontinuerlig for å se grei ut. Det ble jo ikke til og stua så bombe ut. Anonymkode: 17e4b...57a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Hadde en sånn før. Ble kastet på hue og ræva ut etter et år. Den så ikke ut, glidelåsene revnet etter vask, fyllet i putene ble til klumper, den ble løs i trekket osv. Anbefales ikke. Anonymkode: 11c03...cf2
addict Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 Jeg leverte den tilbake etter 2 år. Da var setene så nedsunkne at den ikke kunne ligges på fordi rammene rundt setene stakk opp. Putene i setet ble flate og la seg rundt kanten, putene i ryggen kunne ikke bankes på plass lengre men var bare lørvete og trekket ble misfarget.
Gasellen Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 Min ble bleket av sola. Det skal ikke være sol i stuer sikkert
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #8 Skrevet 12. juni 2019 Da skal jeg IKKE kjøpe den!! Jeg er ikke TS, men dette var veldig opplysende for oss andre som har tenkt på den også! Anonymkode: b97d1...d5c
Opi Skrevet 13. juni 2019 #9 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har nettopp kjøpt den sofaen. Kjøpte den brukt, og synes ikke den ser nedsittet ut. Tror det kommer litt an på hvilket trekk man har, synes noen av trekkene ser litt «slaskete» ut. Jeg har Finnsta hvit, virker solid og slitesterkt. Sofaen min har holdt fasongen godt og putene har ikke klumpet seg. Der er vel for alt for tidlig å si, men foreløpig er jeg veldig fornøyd 😊
Gjest LaptopPute Skrevet 13. juni 2019 #10 Skrevet 13. juni 2019 Kommer veldig an på trekket. Jeg synes ikke den er god å sitte i da den er så veldig dyp og lav.
Vackra Skrevet 13. juni 2019 #11 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har hatt Finnsta hvit, veldig fornøyd, brede, dype seter og god å sitte i. Byttet sofa da jeg savnet et tykkere armlene bare. Min holdt seg helt fint.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #12 Skrevet 14. juni 2019 Ikeasofaer er generelt mest egnet på hybler og ungdomsrom føler jeg. Har hatt to forskjellige Ikea sofaer og begge ble fort slitt eller fikk skader av sol. Nordsjøborg(?) og en annen jeg ikke husker navnet på. Billigere og bare kjøpe en litt skikkeligere sofa med en gang Anonymkode: 67a33...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå