Gå til innhold

Date uten å involvere barna for tidlig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en veldig fin fyr og vi har datet i noen mnd nå,ingen av oss har lyst til å introdusere barna så tidlig.

men vi har et lite dilemma,vi har begge 50/50 og vi har barnefri motsatt uke. Har gått greit nå i sommer da barna har vært borte flere uker i slengen og det har vært lettere å få barnefri innimellom siden familiene våre også har hatt ferie,så vi har fått ganske mye tid sammen. 

Men mister håpet når jeg tenker på hvordan vi skal få til å treffes når ingen av oss har mulighet til  å bytte uke. 

Noen som har erfaringer rundt dette og hvordan dere evt har løst det?

Har så lyst til at vi skal få dette til å fungere,for slike menn vokser ikke på trær.

Anonymkode: 5a91d...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette! 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men mister håpet når jeg tenker på hvordan vi skal få til å treffes når ingen av oss har mulighet til  å bytte uke. 

Høres ganske spesielt ut at ingen av dere kan bytte uke.

Anonymkode: f4616...ed1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ganske spesielt ut at ingen av dere kan bytte uke.

Anonymkode: f4616...ed1

Hvordan høres det spesiellt ut? 

Vi har begge ekser som har fått nye partnere som også har barn fra før,er mange det skal gå opp for! Så hvis jeg skal bytte uke betyr det også at at eksen til den nye samboeren til eksen min også må gå med på å bytte helg. 

Skrevet

Er litt i samme situasjon. Jeg har mine 70% og han sine 50%. Og vi har barna ulike helger samt exer som ønsker fortsette denne ordningen da det passer best i de livene de har. Ser for meg at det blir svært vanskelig for oss å kunne fortsette å møtes. Å involvere barna såpass tidlig er for meg uaktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Elizia skrev:

Er litt i samme situasjon. Jeg har mine 70% og han sine 50%. Og vi har barna ulike helger samt exer som ønsker fortsette denne ordningen da det passer best i de livene de har. Ser for meg at det blir svært vanskelig for oss å kunne fortsette å møtes. Å involvere barna såpass tidlig er for meg uaktuelt. 

Ja,man ønsker jo gjerne ikke å involvere barna i alle mann dater,er veldig fint å få god tid til å bli sikkelig godt kjent før man tar det steget! 

Men når jeg er så sikker på at dette er en fyr jeg har utrolig lyst til å fortsette å treffe og ser for meg en framtid med,så er det veldig sårt å må slutte å treffes bare pga.at eksen fant seg kjæreste først.

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke treffes på kveldene hjemme hos hverandre? Etter at barna har lagt seg. At du kommer til han når han har barna og omvendt.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ikke til å gå. Ta heller opp igjen tråden når ungene er store nok til å være litt alene på kveldstid etter at de har lagt seg, dvs yngste bør være rundt 12.

Anonymkode: 072b5...240

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Prelunia skrev:

Kan dere ikke treffes på kveldene hjemme hos hverandre? Etter at barna har lagt seg. At du kommer til han når han har barna og omvendt.

Og la ungene ligge igjen alene? Kåmm ån. Det gjør man bare ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og la ungene ligge igjen alene? Kåmm ån. Det gjør man bare ikke. 

Hæ? Les det om igjen, tror jeg.

Anonymkode: 88398...05d

AnonymBruker
Skrevet

Legg til at jeg har ett barn 100% og ett 50% og at han fortsatt bor sammen med eksen. Jeg er sikkert på at det er slutt, men selvfølgelig kan de finne tilbake til hverandre. Vi bor en time unna hverandre selv om vi bor i samme by, ingen har bil, og han jobber mye... Snakker om å gjøre det vanskelig for seg selv :icon_frown:. Jeg velger å avvente om han finner seg et eget sted å bo, så får vi ta det derfra. Hadde det ikke vært for at jeg så og si aldri faller for noen hadde jeg backet ut. Har det heldigvis ikke travelt, og har ingen planer om å få samboer uansett. 

Hvor store tenker dere barna må være før det ikke er så farlig at de vet at far/mor har kjæreste, selv om de i liten grad trenger å forholde seg til vedkommende? Mitt eldste barn er 11, og hun har faktisk spurt (men ikke oppfordret) om jeg ikke skal finne meg ny kjæreste. Jeg har ikke vært sammen med faren hennes siden før fødselen, det er tre år siden jeg gikk fra min samboer som jeg har ett barn med (vi har 50/50 på vårt felles barn, eldste er med av og til, når hun har lyst eller jeg skal bort). Jeg vil helst ikke involvere ungene, men det hadde vært litt enklere om han kunne kommet til meg de ukene jeg kun har eldste hjemme, men hun legger seg jo relativt sent (21-2130). Han starter tidlig på jobb, så han ville vært ute av døra før hun står opp.

Anonymkode: 892ae...b17

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at jeg er en annen enn TS.

Anonymkode: 892ae...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...