AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Du som har påsatte bambivipper, hvorfor velger du å ha dette? Med bambivipper tenker jeg på unormalt lange vipper, og ikke på vipper som er litt forlenget. Bambivipper er dessuten skadelig. En lege advarte nylig mot det. Anonymkode: 2f043...6d9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 "- Kan bli vippeløs av «bambi-vipper» Overlege Jose Hernán Alfonso råder jenter til å heller ty til maskara enn vippe-extensions." Anonymkode: 2f043...6d9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: "- Kan bli vippeløs av «bambi-vipper» Overlege Jose Hernán Alfonso råder jenter til å heller ty til maskara enn vippe-extensions." Anonymkode: 2f043...6d9 Da er det bare å bruke vipoeserum så vokser de ut igjen 😊 Anonymkode: 52e51...382
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 ÅÅÅÅh så treg jeg er! NÅ først forstår jeg greia med andenebb og bambivipper! Alle disse "forskjønnende" ingrepene er inspirert av W. Disney så klart Anonymkode: 2f043...6d9 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Har det ikke selv men syntes det er kjempe fint. Vet ikke om det er sant at man kan bli vippeløs? Flere sider skriver at det bare er en myte og at det ikke er noe skadelig for de naturlige vippene? Anonymkode: c53b9...516
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Jeg kan bekrefte at man kan bli vippeløs! De fire-fem første gangene jeg satte på vipper var det helt ukjent for meg, men da jeg først mistet vippene, sa hun som limte dem på i Pille Joosep Studio at det var vanlig. Noen år etter prøvde jeg igjen. Da mistet jeg egne vipper med én gang. Det har skjedd to ganger til, så nå er det nok. Anonymkode: 4d790...728 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan bekrefte at man kan bli vippeløs! De fire-fem første gangene jeg satte på vipper var det helt ukjent for meg, men da jeg først mistet vippene, sa hun som limte dem på i Pille Joosep Studio at det var vanlig. Noen år etter prøvde jeg igjen. Da mistet jeg egne vipper med én gang. Det har skjedd to ganger til, så nå er det nok. Anonymkode: 4d790...728 Oi, takk som deler din erfaring! Anonymkode: c53b9...516
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 Men de fester vel ikke de falske vippene på hver eneste av dine egne vipper? Anonymkode: 7794a...b89
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men de fester vel ikke de falske vippene på hver eneste av dine egne vipper? Anonymkode: 7794a...b89 Er det ikke nettopp det de gjør? Og disse 3d teknikkene som de kaller det bruker de til og med å feste flere falske vipper på 1 ekte vipp, såvidt jeg har skjønt?! Anonymkode: c53b9...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå