Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Parfymen min Hugo Boss er utgått. men den finnes på bli.vakker. Betyr det at de selger gamle produkter? Eller kan jeg trygt handle den? På forhånd takk.

Anonymkode: 1ef97...ae8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden den gikk ut da? Parfyme har lang holdbarhet når den er lagret riktig, tror det er helt ufarlig å kjøpe den.

Anonymkode: 4791c...cee

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden den gikk ut da? Parfyme har lang holdbarhet når den er lagret riktig, tror det er helt ufarlig å kjøpe den.

Anonymkode: 4791c...cee

. Den gikk ut i 2016. Takk for svar.

Skrevet

Jeg har handlet på Blivakker i flere år, har opplevd å få et dårlig produkt kun én gang. 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Det hender jeg får gamle produkter, da sender jeg de tilbake. Det er lurt å sjekke batchnummer når du får varen. Blivakker kjøper inn i store kvanta og har sannsynligvis dårlig rullering på varene. Det er ikke slik at alle varene deres har uendelig holdbarhet.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Jeg har handlet på Blivakker i flere år, har opplevd å få et dårlig produkt kun én gang. 

Vil du fortelle om  det?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Det hender jeg får gamle produkter, da sender jeg de tilbake. Det er lurt å sjekke batchnummer når du får varen. Blivakker kjøper inn i store kvanta og har sannsynligvis dårlig rullering på varene. Det er ikke slik at alle varene deres har uendelig holdbarhet.

Hvordan sjekker en sånt på parfyme?

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan sjekker en sånt på parfyme?

Googler produktet og "batch number" så får du en drøss av sider som kan hjelpe deg.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du fortelle om  det?

Det var et Biosilk produkt. Det skal jo være som en slags olje, men ble opplevd mer som noe spritlignende greier. Da jeg kontaktet Blivakker fikk jeg beskjed om at det måtte ristes. Det gjorde jeg, men det var fortsatt det samme. Prøvde å klage men fikk bare en fornektelse tilbake fra Blivakker om at de ikke selger fake produkter og at de aaaaldri sender ut dårlige varer. 

Dog handler jeg fortsatt på Blivakker, da jeg har gode opplevelser derfra ellers, hehe. 

Skrevet

Bli Vakker er helt trygt. Har handlet derfra i åresvis.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, alle for erfaringer. Jeg skal gruble litt før jeg bestiller. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som den gikk ut  2015 så da er det kanhende ikke lurt?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som den gikk ut  2015 så da er det kanhende ikke lurt?

Den parfymen du sitter med nå. Er den fra Blivakker?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg fant den parfymen jeg har brukt tilsalgs på blivakker og lurer på om jeg våger å kjøpe den,

AnonymBruker
Skrevet

men de selger altså en parfyme som ikke lages lengre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...