AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Hei😊 Noen som har bodd her, og kan fortelle hvordan det er? Har vært å sett på en leilighet like ved senteret. Anonymkode: f7f87...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 Har bodd her i 10 år, elsker det! Rasta er himmel på jord. Stille og rolig. Og med masse vakker natur. Velkommen! Anonymkode: e53e9...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Del Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bodd her i 10 år, elsker det! Rasta er himmel på jord. Stille og rolig. Og med masse vakker natur. Velkommen! Anonymkode: e53e9...b46 Takk😊 Er det mye innvandring der? ( jeg er ikke rasist). Anonymkode: f7f87...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk😊 Er det mye innvandring der? ( jeg er ikke rasist). Anonymkode: f7f87...007 Hehe, jeg var redd for dette spm fordi jeg er innvandrer/muslim selv 😀 det er ca 16% ikke-etnisk norske her, akkurat passe mener jeg. Anonymkode: e53e9...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Del Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, jeg var redd for dette spm fordi jeg er innvandrer/muslim selv 😀 det er ca 16% ikke-etnisk norske her, akkurat passe mener jeg. Anonymkode: e53e9...b46 Det var ikke sånn ment altså 😊 Det var i hvertfall skikkelig fint der😊 Anonymkode: f7f87...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Del Skrevet 6. august 2017 Lørenskog er en multikulturell småby/tettsted, med flest innvandrere rundt Finstad/Skårer. På Rasta og Fjellhamar er det færre men det flytter flere pengesterke innvandrerfamilier hit hele tiden. Det er jo dyrt å bo på Rasta. Anonymkode: e53e9...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Del Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lørenskog er en multikulturell småby/tettsted, med flest innvandrere rundt Finstad/Skårer. På Rasta og Fjellhamar er det færre men det flytter flere pengesterke innvandrerfamilier hit hele tiden. Det er jo dyrt å bo på Rasta. Anonymkode: e53e9...b46 OK det er i alle fall rimeligere enn Oslo! Anonymkode: f7f87...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Del Skrevet 6. august 2017 De innvandrere som flytter hit er de velutdannede og pengesterke, de oppfører seg pent og integrerer seg. Du har ingenting å frykte. Ønsker deg fremdeles velkommen. Anonymkode: e53e9...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg bor der. Anbefaler det på det sterkeste, veldig fint miljø og rolig. Jeg er selv innvandrer men vi er velutdannede og pengesterke som AB over sier. Anonymkode: f4721...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Del Skrevet 6. august 2017 Er såpass høy innvandring ja, Leiter etter sted selv. Anonymkode: dbc0c...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #11 Del Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er såpass høy innvandring ja, Leiter etter sted selv. Anonymkode: dbc0c...c79 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De innvandrere som flytter hit er de velutdannede og pengesterke, de oppfører seg pent og integrerer seg. Du har ingenting å frykte. Ønsker deg fremdeles velkommen. Anonymkode: e53e9...b46 Takk for det😊 Anonymkode: f7f87...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå