AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Er så uheldig å være ufør p.g.a. dårlig rygg. Bor på bygda og er avhengig av bil p.g.a. avstander. Har solgt det jeg kan selge av ting jeg ikke trenger. Røyker ikke og drikker ikke. Allikevel trenger jeg en ekstrainntekt p.g.a. veldig lav trygdeutbet. Noen som har tips til hva man gjøre for å tjene noen kroner ekstra ? Anonymkode: e9286...00e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Barnepass Lufte hunder Hjelpe noen med lekser Lag nettbutikk Anonymkode: fcbf5...6f5
Forundret.. Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 (endret) Etter å ha lest her inne så har jeg fått med meg at en kan en tjene peng på brukte, skitne truser! Endret 6. august 2017 av Forundret.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lag nettbutikk Ja dette var ingen dum idé ! Men hva skulle man selge i den nettbutikken tro ? (Har hørt at det skal være enkelt å lage nettbutikk, men vanskeligere å få solgt noe fra den (masse annonsering osv.)) 15 minutter siden, Forundret.. skrev: Etter å ha lest her inne så har jeg fått med meg at en kan en tjene peng på brukte, skitne truser! Er det virkelig noen som gjør dette !!??? Og hvem er det som kjøper de liksom ? Anonymkode: e9286...00e
chepooka Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Jeg tenker at hvis du er ufør men har dårlig råd, samtidig som du har noe arbeidskapasitet (iallefall i perioder?) så ville jeg tatt en prat med Nav - kanskje du kan få tilrettelagt jobb en dag i uka? Kanskje kan du være tilkallingsvikar hos et vikarbyrå, hvor du har mulighet til å si ja når du er i form og nei når du ikke er det. Finn småjobber https://www.finn.no/smajobber/ - kanskje du finner noe du kan gjøre i ditt nærområde? Her er også en link til jobber du kan gjøre hjemmefra http://www.deltidsjobb.net/jobb/jobb_hjemmefra. Jeg ville uansett tatt en prat med Nav før du setter i gang så du ikke risikerer at noen mistenker at du er friskere enn du er - det er bedre å avklare hvilke muligheter og begrensninger du har (til inntekt etc) på forhånd, enn å måtte forsvare dette i etterkant. Husk å ta vare på dokumentasjon fra Nav som sier f.eks hvor mye du kan jobbe/tjene uten at det går utover trygda di.
Epiphany Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Tenker at det er enkelte arbeidsoppgaver som kunne vært tilpasset slik at du med dårlig rygg kunne gjennomført de? Ta en prat med NAV og se. Ikke fulltidsarbeid selvfølgelig, men kanskje du kunne fått noe tilrettelagt så mye som du kan? Ellers er vel barnepass og hundelufting en mulighet for deg, på dine litt bedre dager?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Bli youtuber og blogger 😘 Anonymkode: 561d2...966
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli youtuber og blogger 😘 Anonymkode: 561d2...966 Kunne vært artig det. Men slik jeg har forstått det så er det bare de som driver med nettspill og sånn som kan gjøre det bra på youtube (?) Det samme har jeg hørt gjelder blogger. Enten så gjør man det stort som rosablogger eller så er det ikke noe å hente. Men nå er det bare noe jeg har "hørt" i forbifarten. Mulig det kan ligge noe ekstrainntekt i blogging. Anonymkode: e9286...00e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Leste et innlegg om blogging nå, på en nettside som var linket i denne tråden, og i følge den så er det muligheter for å kunne tjene noen kroner på blogging. Noen tips til hva som kunne være interessant stoff for lesere ? Anonymkode: e9286...00e
Forundret.. Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja dette var ingen dum idé ! Men hva skulle man selge i den nettbutikken tro ? (Har hørt at det skal være enkelt å lage nettbutikk, men vanskeligere å få solgt noe fra den (masse annonsering osv.)) Er det virkelig noen som gjør dette !!??? Og hvem er det som kjøper de liksom ? Anonymkode: e9286...00e TS kan kanskje få i gang en nettbutikk som selger brukte truser Aner ikke hvem som kjøper slikt men de dukker nok opp av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 Trusemarked . No Litt som finn, bare med brukt, uvaska undertøy. Dette kan det bli penger av Anonymkode: d93a6...a1f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 Kanskje du kan strikke ting og selge på f.eks etsy og finn? Det blir ikke så mye penger ut av det, men om du er flink til å lage noe så er det iallefall verdt et forsøk Anonymkode: 06747...5a2
Hurepoix Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som gjør dette !!??? Og hvem er det som kjøper de liksom ? Anonymkode: e9286...00e Professor Rune Langeland på UiS gjør dette, ifølge meldinger han sender ut i hytt og vær som fanden kommer av analsex. Bare si at du er studine i stedet for voksen?, ufør kvinne. Ikke sikkert han lukter forskjell, så næsty som dagens unge studiner er! Endret 6. august 2017 av Hurepoix
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 10 timer siden, Hurepoix skrev: Professor Rune Langeland på UiS gjør dette, ifølge meldinger han sender ut i hytt og vær som fanden kommer av analsex. Bare si at du er studine i stedet for voksen?, ufør kvinne. Ikke sikkert han lukter forskjell, så næsty som dagens unge studiner er! Hvordan er de "næsty" når de får grisete meldinger fra en gammel professor? Er det deres feil at mobilen hadde dekning og kunne motta meldingene? At facebook lot meldingene gå til dem? Anonymkode: 2a50b...d05
Ms. Clean Skrevet 7. august 2017 #15 Skrevet 7. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10 timer siden, Hurepoix skrev: Professor Rune Langeland på UiS gjør dette, ifølge meldinger han sender ut i hytt og vær som fanden kommer av analsex. Bare si at du er studine i stedet for voksen?, ufør kvinne. Ikke sikkert han lukter forskjell, så næsty som dagens unge studiner er! Hvordan er de "næsty" når de får grisete meldinger fra en gammel professor? Er det deres feil at mobilen hadde dekning og kunne motta meldingene? At facebook lot meldingene gå til dem? Anonymkode: 2a50b...d05 Dette virker som et internt scenario. Kanskje ta dette oppgjøret på en annen arena ? 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #16 Skrevet 7. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne vært artig det. Men slik jeg har forstått det så er det bare de som driver med nettspill og sånn som kan gjøre det bra på youtube (?) Det samme har jeg hørt gjelder blogger. Enten så gjør man det stort som rosablogger eller så er det ikke noe å hente. Men nå er det bare noe jeg har "hørt" i forbifarten. Mulig det kan ligge noe ekstrainntekt i blogging. Anonymkode: e9286...00e Jeg kjenner en 15 årig jente som driver en makeupblogg - der hun viser en del tutorals. Hun er selvlært, men kjempeflink å sminke seg og har mange følgere Anonymkode: 561d2...966
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #17 Skrevet 7. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så uheldig å være ufør p.g.a. dårlig rygg. Bor på bygda og er avhengig av bil p.g.a. avstander. Har solgt det jeg kan selge av ting jeg ikke trenger. Røyker ikke og drikker ikke. Allikevel trenger jeg en ekstrainntekt p.g.a. veldig lav trygdeutbet. Noen som har tips til hva man gjøre for å tjene noen kroner ekstra ? Anonymkode: e9286...00e Er du kvinne, kan du begynne å selge brukt undertøy. Er nok av griser som er villig til å betale flere hundre for slikt. Men er litt tabu da... Anonymkode: 654a1...d6a 1
Hurepoix Skrevet 7. august 2017 #18 Skrevet 7. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er de "næsty" når de får grisete meldinger fra en gammel professor? Er det deres feil at mobilen hadde dekning og kunne motta meldingene? At facebook lot meldingene gå til dem? Anonymkode: 2a50b...d05 Ikke næsty fordi de får grisete meldinger, men fordi de har seg vilt og hemningsløst som Kristiania-bohemen, så kjønnssykdommene florerer som sopp i vått og klamt skrev. Endret 7. august 2017 av Hurepoix
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #19 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne, kan du begynne å selge brukt undertøy. Er nok av griser som er villig til å betale flere hundre for slikt. Men er litt tabu da... Anonymkode: 654a1...d6a Velkommen etter Anonymkode: c0a6e...a29
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #20 Skrevet 7. august 2017 Mystery shopper, variert arbeiidsmengde, men du velger selv arbeidstiden. Tar kort tid å utføre oppdragene. Google det Anonymkode: 65184...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå