AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Har et barn på 4år som jeg føler at overdriver stemmen sin veldig når hn gråter. Det er liksom høy skriking som bare varer og varer. Vi gir alltid rom for å vise følelser, og trøster alltid ved gråt. Men er det innafor å få barnet til å endre måten det gråter på? Eller bør barn få gråteskrike i det volumet de vil? Anonymkode: dd264...1e4
atropos Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Hvordan har du tenkt å få til det? min fireåring setter i krigshyl hver gang han blir sur/sint/lei seg. Når han er sur er jo en ting, for da får han beskjed om at hvis han vil hyle, kan han gå ut, men når han er sint eller lei seg, er han ikke mottagelig for tilsnakk. Tror ikke jeg kunne gjort noe fra eller til på hylingen da. Jeg krysser fingrene for at det er en fase som går over
Havrekjeksen Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Når min på 3 gråter nå, så har jeg en følelse av at det svært ofte er 30% reaksjon og 70% for å FÅ reaksjon. Og da gråter man med ekstra store bokstaver og en hel remse utropstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå