Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er singel, 26 år gammel.

Jeg lurer egentlig på dere som ikke har partner eller unger..Hva gjør dere om dagene etter jobb?

Jeg kommer hjem spiser mat og ser serie.

Har brukt chatteapper som tidsfordriv men jeg ble lei av det så de er nå slettet. Så føler nå det er litt mer tid ledig.. hehe

Er det dette dere andre også gjør?  

Jeg er jo selvfølgelig på besøk men er ikke det hverdag..

Mvh osislove 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer hjem fra jobb, spiser middag, så går jeg en times tur hver dag. Ellers blir det mye tv, men jeg strikker, tegner, leser også :) 

Anonymkode: 5d3ac...722

Skrevet

Okei :)

Kanskje jeg må finne meg en hobby.. kanskje prøve meg på strikking igjenn.. strikket en del når jeg var litt yngre :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer hjem fra jobb, spiser middag, så går jeg en times tur hver dag. Ellers blir det mye tv, men jeg strikker, tegner, leser også :) 

Anonymkode: 5d3ac...722

Kanskje jeg må finne meg en hobby.. kanskje prøve meg på strikking igjenn.. strikket en del når jeg var litt yngre :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Osislove skrev:

Hvis du er singel.. hvorfor har du en ticker der det står du har vært sammen med noen i over 8 år?

Anonymkode: c23ae...f61

AnonymBruker
Skrevet

Ser tv, sitter på pcen på forumer eller leser givende artikler og studier, ser dokumentarer, går meg en tur i skogen, finner matoppskrifter på nett  og tester så jeg kan imponere en fremtidig kjæreste med mat, trener hjemme 3 ganger i uka for å ha tiltalende kropp til en fremtidig kjæreste, treffer venner av og til men langt fra ukentlig, trives godt i eget selskap og har lært kunsten med å like å kjede meg. Lader opp all dødtiden nå og verdsetter den mens jeg kan for den dagen man har kjæreste og barn i hus er det lite fred og egentid å få! 

Anonymkode: 00ddd...ab5

Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er singel.. hvorfor har du en ticker der det står du har vært sammen med noen i over 8 år?

Anonymkode: c23ae...f61

Hadde glemt den av og husker ikke hvordan jeg fjerner den..  men skal se om jeg finner det ut.. takk for det :)

Er den borte nå?? 😊

Endret av Osislove
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser tv, sitter på pcen på forumer eller leser givende artikler og studier, ser dokumentarer, går meg en tur i skogen, finner matoppskrifter på nett  og tester så jeg kan imponere en fremtidig kjæreste med mat, trener hjemme 3 ganger i uka for å ha tiltalende kropp til en fremtidig kjæreste, treffer venner av og til men langt fra ukentlig, trives godt i eget selskap og har lært kunsten med å like å kjede meg. Lader opp all dødtiden nå og verdsetter den mens jeg kan for den dagen man har kjæreste og barn i hus er det lite fred og egentid å få! 

Anonymkode: 00ddd...ab5

Hehe høres veldig bra ut. :) du har virkelig funnet ut hvordan man trives i eget selskap :) har du noen tips til meg? Jeg blir veldig rastløs når jeg kjeder meg :)

Veldig gøy at du gjør ting for din framtidige mann, men jeg mener fult og helt at det skal gjøres for en selv og ikke en mann! :) det er jo du selv som vil gjøre noe med trening og kosthold ikke for en framtidig ektemann :)

Skrevet
1 time siden, Osislove skrev:

Hei.

Jeg er singel, 26 år gammel.

Jeg lurer egentlig på dere som ikke har partner eller unger..Hva gjør dere om dagene etter jobb?

Jeg kommer hjem spiser mat og ser serie.

Har brukt chatteapper som tidsfordriv men jeg ble lei av det så de er nå slettet. Så føler nå det er litt mer tid ledig.. hehe

Er det dette dere andre også gjør?  

Jeg er jo selvfølgelig på besøk men er ikke det hverdag..

Mvh osislove 

Jeg er også singel og i 20-årene. Når jeg kommer hjem gjør jeg det samme som deg. Spiser middag og ser TV. Virker som mange andre har et så innholdsrikt liv, men tror nok det bare er en fasade ;) 

Skrevet
1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Jeg er også singel og i 20-årene. Når jeg kommer hjem gjør jeg det samme som deg. Spiser middag og ser TV. Virker som mange andre har et så innholdsrikt liv, men tror nok det bare er en fasade ;) 

Hehe okei.. det er tydeligvis ikke bare jeg som sitter slik da.. trudde jeg var den eneste som hadde det så kjedelig.. hehe godt å høre.. :)

Skrevet
4 minutter siden, Osislove skrev:

Hehe okei.. det er tydeligvis ikke bare jeg som sitter slik da.. trudde jeg var den eneste som hadde det så kjedelig.. hehe godt å høre.. :)

Det er sunt å kjede seg! Og nå høres jeg sikkert ut som verdens mest late person, men: jeg elsker å ha minst mulig å gjøre. Da slapper jeg mest av, og det er viktig i en stressfylt hverdag :)  

AnonymBruker
Skrevet

31 år og singel her
Hverdagene går til å være med venner, dra på quiz, lage middag alene og med venner, drive med fagforening, se filmer, gå på kino, kjører til sverige for å handle i blant, se serier, lese bøker, leke med katter, sole meg om det er fint vær, planlegge framtidig oppussing, henge på nett, spille brettspill og tv-spill, høre på musikk og gå tur/jogge. 
Jeg har vært alene 5 år, og skjønner ikke hvordan jeg hadde tid til å ha kjæreste. 
Dagene er såpass fylt opp at jeg ofte må utsette både planlagt klesvask og husarbeid! 
Er med venner 4-6 dager i uken. 

Anonymkode: 0fdb0...a90

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, BeautyBox skrev:

Det er sunt å kjede seg! Og nå høres jeg sikkert ut som verdens mest late person, men: jeg elsker å ha minst mulig å gjøre. Da slapper jeg mest av, og det er viktig i en stressfylt hverdag :)  

Hehe ja det er nok helt sant.. :) det er digg å slappe av.. men jeg føler nesten at jeg må ha noe å gjøre.. må vell bare lære meg og kunne like det å kjedet seg😂

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

31 år og singel her
Hverdagene går til å være med venner, dra på quiz, lage middag alene og med venner, drive med fagforening, se filmer, gå på kino, kjører til sverige for å handle i blant, se serier, lese bøker, leke med katter, sole meg om det er fint vær, planlegge framtidig oppussing, henge på nett, spille brettspill og tv-spill, høre på musikk og gå tur/jogge. 
Jeg har vært alene 5 år, og skjønner ikke hvordan jeg hadde tid til å ha kjæreste. 
Dagene er såpass fylt opp at jeg ofte må utsette både planlagt klesvask og husarbeid! 

Oi! Du er aktiv.

Jeg kunne gjerne vært mer med venner men jeg har faktisk bare to venninner.. så trenger kanskje finne meg flere :)

Spiller du brettspill alene? Tv spill har jeg ikke, har ikke pc en gang :)

Kunne gjerne tenkt meg sverige turer, men det tar over 5 timer for meg.. hehe

Skrevet
3 minutter siden, Osislove skrev:

Hehe ja det er nok helt sant.. :) det er digg å slappe av.. men jeg føler nesten at jeg må ha noe å gjøre.. må vell bare lære meg og kunne like det å kjedet seg😂

Hvor bor du og hva jobber du med? 

Skrevet
4 minutter siden, BeautyBox skrev:

Hvor bor du og hva jobber du med? 

Jeg bor i Tromsø :)

Jobber i barnehage, enn du?

Skrevet

Går tur, leser bøker, lager god mat, ser en god film, spiller litt på PC'en, besøke venner. Synes det er helt greit, og ønsker meg hverken partner eller unger.

Skrevet
2 minutter siden, Osislove skrev:

Jeg bor i Tromsø :)

Jobber i barnehage, enn du?

Sender deg en PM, innser at jeg var for kjapp på avtrekkeren her, hehe. Ønsker ikke å identifisere meg selv her på forumet, men spurte fordi jeg kanskje tenkte at vi bodde i samme by og hadde litt felles interesser :) 

Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

31 år og singel her

Dagen var såpass fylt opp med  å se serier, lese bøker, leke med katter, sole meg, henge på nettet, spille tv-spill, osv at jeg måtte utsette klesvasken og husarbeidet. :P

Endret av Aquaman
Skrevet
11 minutter siden, Citpensacola skrev:

Går tur, leser bøker, lager god mat, ser en god film, spiller litt på PC'en, besøke venner. Synes det er helt greit, og ønsker meg hverken partner eller unger.

Hehe :) men når du ser serie, klarer du kun å se serie? Jeg føler etter en stund at jeg må se på tlf eller skrive med noen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...