Gå til innhold

Noen som har prøvd Kärcher Premium 5 gulvvasker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det ser litt lettvint ut. Støvsug og vask i et?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg interessert i å høre mer om også. Kikket faktisk på den i en nettbutikk her i går, men nølte med å slå til, for jeg vet ikke om det er verdt pengene og om det funker skikkelig. Blir det rent nok, liksom.

Håper mange svarer i denne tråden!

AnonymBruker
Skrevet

Følger :) vasker aldri gulv og støvsugeren min er så tung så det blir reine treningsøkta. En sånn dings hadde vært bra! Hvordan er lydnivået på de?

Anonymkode: a49eb...4a7

Skrevet
2 minutter siden, Million skrev:

Det er jeg interessert i å høre mer om også. Kikket faktisk på den i en nettbutikk her i går, men nølte med å slå til, for jeg vet ikke om det er verdt pengene og om det funker skikkelig. Blir det rent nok, liksom.

Min største bekymring er tilgjengelighet av såpe og om den vil støvesuge større ting.

Reviewene har sagt den vasker bra (så en som vasket opp tomatbønner fra gulvet) og at den ikke etterlater sjolder. De snurrene kan visst vaskes i vaskemaskin også.

Skrevet
På 6.8.2017 den 19.17, Million skrev:

På 6.8.2017 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Følger :) vasker aldri gulv og støvsugeren min er så tung så det blir reine treningsøkta. En sånn dings hadde vært bra! Hvordan er lydnivået på de?

Anonymkode: a49eb...4a7

Kjøpte en i dag siden jeg er for utålmodig for å vente på svar.

Det virker som om den vasker godt, den får med seg sand og støv og mindre greier effektivt. Etter at det er vasket lukter det godt og friskt (fulgte med litt universalvaskemiddel, skal teste med normalt vaskemiddel etterhvert).

Den lager litt mindre støy enn en støvsuger men har ikke samme sugeeffekt. Tror å koste først og så bruke den ville vært optimalt. Den tar flekker godt og tar ikke så lang tid. Kan bare holde den over en flekk så spinner den dem bort. Den veier en del da.

Nå er ikke leiligheten min unormalt skitten, men det blir reint raskt og effektivt.

Hvis dere har flere spørsmål er det bare å spørre

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil nok tro at mikrofibermopp gjør en bedre jobb. Den smører ikke bare bakterier og skitt utover, men løfter dem opp fra underlaget.

Skrevet
1 minutt siden, jabx skrev:

Jeg vil nok tro at mikrofibermopp gjør en bedre jobb. Den smører ikke bare bakterier og skitt utover, men løfter dem opp fra underlaget.

Har brukt det, men da ender all sanden opp i et hjørne. Jeg liker ikke sand i hjørnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...