Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal skrive en fullmakt slik at min mor kan hente det nye passet mitt samtidig som hun henter sitt eget. Jeg er på jobb i åpningstidene deres, så jeg får ikke hentet det selv før om flere uker. 

Holder det å skrive: 

Jeg AnonymBruker født xx.xx.xxxx, med fødselsnummer xxxxxxxxxxx gir min mor Anonym Mor født xx.xx.xxxx tillatelse til å hente mitt pass på X passkontor. Ved spørsmål ring xxx xx xxx. + dato og signatur?

Anonymkode: 85e9d...69d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og kopi av legitimasjon :)  usikker på om du ikke må møte opp personlig for pass da, har du sjekket dette?

Anonymkode: 60c01...c99

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal skrive en fullmakt slik at min mor kan hente det nye passet mitt samtidig som hun henter sitt eget. Jeg er på jobb i åpningstidene deres, så jeg får ikke hentet det selv før om flere uker. 

Holder det å skrive: 

Jeg AnonymBruker født xx.xx.xxxx, med fødselsnummer xxxxxxxxxxx gir min mor Anonym Mor født xx.xx.xxxx tillatelse til å hente mitt pass på X passkontor. Ved spørsmål ring xxx xx xxx. + dato og signatur?

Bare du bytter ut anonymbruker og anonym mamma med navn og fødselsnummer så er dette perfekt. Husk å la din mor få men enten det gamle passet ditt, eller annen leg. 

Anonymkode: d4cc5...c8a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kopi av legitimasjon :)  usikker på om du ikke må møte opp personlig for pass da, har du sjekket dette?

Anonymkode: 60c01...c99

Hun har med seg det gamle passet mitt. Vi fikk beskjed om at vi kunne beholde dem, og at de sto som gyldig til de nye passene var hentet. 

Det var mannen på passkontoret som sa at hun kunne hente det ut for meg. 

Skrevet

Jeg ville kuttet ut fødselsdatoen, den er jo del av personnummeret uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...