Cathie Skrevet 15. januar 2005 #21 Skrevet 15. januar 2005 P.S. Vil du se våre...? Like som det vi har jo Bare at vi har med børstet hvitt gull (som alikevel sikkert blir fort slitt blankt)
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #22 Skrevet 16. januar 2005 Da har du jo skikkelig god smak da jo
Martha Stewart Skrevet 16. januar 2005 #23 Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes de var stilige, hvis man vil ha noe utradisjonelt. Selv valgte vi Promise-ringer i hvitt gull som forlovelsesringer. Min er en spennring med liten diamant i. Har ikke bestemt oss ennå for om dette skal være min giftering også.
Kristin S Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #24 Skrevet 16. januar 2005 Brud 2005: Ja det var min og hans ring på det bildet. Ville det ikke blitt litt rart å ha like ringer når de ser sånn ut? Vet ikke hvordan det ville se ut på en gutt å ha en ring full av hjerter?
Huldra:) Skrevet 16. januar 2005 #25 Skrevet 16. januar 2005 Synes dameringen var fin og hadde vært koselig å fått som gave (morgengave, el.l.), men tror jeg hadde blitt litt lei av den etterhvert. Du skal jo ha den på resten av livet... Dessuten likte jeg ikke helt det hakket i herreringen... Så ringene var søte nok de, men ikke noe jeg ville valgt. Mener ikke være negativ her altså, :oops: men regner med du vil ha våre meninger siden du spør.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. januar 2005 #26 Skrevet 16. januar 2005 Grusomme, ser ut som venneringer til to "fjortis jenter" Beklager, men de var ikke fine. :oops:
Kristin S Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #27 Skrevet 16. januar 2005 Madam Felle: Ingen ting å beklage det vel! =) Alle har jo forskjellig mening og det var jo det jeg spurte om...Hva dere synes!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 16. januar 2005 #28 Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes de var utrolig fine, men ville ikke valgt dem selv. Tror jeg ville vært lei av dem etter et par år. Jeg vil velge noe klassisk som jeg tror jeg ikke blir lei av. Målet er at jeg fortsatt synes ringen er kjempefin når jeg er 80 år. De ringene vi har lyst på er disse
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #29 Skrevet 16. januar 2005 Brud 2005: Ja det var min og hans ring på det bildet. Ville det ikke blitt litt rart å ha like ringer når de ser sånn ut? Vet ikke hvordan det ville se ut på en gutt å ha en ring full av hjerter? Det var slik jeg opprinnelig forstod det. Så bare at noen andre skrev at dere kunne velge samme ring (og ikke den ene til deg og den andre til han). Håper du får bestemt deg. Det er ikke lett det der med ringer.
Gjest Brud2005 Skrevet 16. januar 2005 #30 Skrevet 16. januar 2005 Det var slik jeg opprinnelig forstod det. Så bare at noen andre skrev at dere kunne velge samme ring (og ikke den ene til deg og den andre til han). Håper du får bestemt deg. Det er ikke lett det der med ringer. Det var jeg som skrev dette her, glemte å logge meg inn :oops:
Kristin S Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #31 Skrevet 16. januar 2005 Nei dette med å velge ringer er jammen ikke lett! Vi vil ha ringer som ikke "alle andre" har. Vil ha noen som skiller seg litt ut! Men det er virkelig vanskelig å finne. Synes liksom de fleste ringer er så kjedelige/vanlige. Ingen som vet om sider på nettet hvor det er litt mer spesielle ringer?
koldbruna Skrevet 16. januar 2005 #32 Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes de var stillige.Og det er opp til dere om dere vil ha de.Jeg personlig tror jeg ville ha blitt lei de etter en stund. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #33 Skrevet 17. januar 2005 Brud 2005: Ja det var min og hans ring på det bildet. Ville det ikke blitt litt rart å ha like ringer når de ser sånn ut? Vet ikke hvordan det ville se ut på en gutt å ha en ring full av hjerter? Man måtte i så fall ha "gått andre veien" da, og valgt en ring uten alle hjertene til begge 2, med bare halvparten av hjertet på hver ring. Jeg syns ringene var søte, men ikke nok til at jeg ville ha valgt de som gifteringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå