Kristin S Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Hva synes dere om disse ringene? www.gifteringen.no/images/ringer_des_04/ring_r.jpg
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 Jeg syns det ble litt mye dill på ringene til å være en giftering. Men dette er jo smak og behag. Jeg liker bedre litt enkle ringer. Tenker på at det er en ring jeg skal bære livet ut og som skal passe til meg og ikke "gå av moten".
Gjest MrsL Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes de var kjempetøffe og litt utenom det vanlige :-)
Kristin S Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2005 Hmm..Ja var det jeg tenkte også. At de var noe litt utenom det vanlige. Er jo litt morro å ha noe som ikke alle andre har? For det er utrolig mange like gifteringer ute å går...
Gjest MrsL Skrevet 11. januar 2005 #5 Skrevet 11. januar 2005 Ja, vi var nok litt tradisjonelle der og valgte vanlige glatte ringer i gult gull.
Imax Skrevet 11. januar 2005 #8 Skrevet 11. januar 2005 Syntes de var stilige jeg! Selv om jeg gjerne skulle sett at begge ringene var like.
Kjerst Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes ringene er nydelige, spesielle og personlige Jeg ville ikke valgt gult gull, men det er jo en smaksak Men uansett er ringene flotte!
Arkana Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes de var fine, originale. Personlig ville jeg valgt en litt mykere fasong, rundere i kantene.
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #12 Skrevet 11. januar 2005 Veldig stilige og originale! :-) Det er jo en helt ny design, hvis ikke jeg tar feil!
Gjest Melk Skrevet 15. januar 2005 #14 Skrevet 15. januar 2005 Likte de ikke. Kan samle seg masse dritt i de hullene, og har et design jeg ville raskt blitt lei av. Liker dere de så kjøper dere de, uavhengig hva andre mener.
Gjest Brud2005 Skrevet 15. januar 2005 #15 Skrevet 15. januar 2005 hei. Ringene var fine, nettopp fordi de var litt uvanlige, men jeg er litt i hvil om de vil fremstå som de hører sammen når dere har dem på dere. På bildet ser man jo at de hører sammen, men på hånden tror jeg det vil bli anderledes.. Både fordi de er så ulike i seg selv, og fordi din vil være en del mindre enn hans. Tror jeg...
Linn3c Skrevet 15. januar 2005 #16 Skrevet 15. januar 2005 hei. Ringene var fine, nettopp fordi de var litt uvanlige, men jeg er litt i hvil om de vil fremstå som de hører sammen når dere har dem på dere. På bildet ser man jo at de hører sammen, men på hånden tror jeg det vil bli anderledes.. Både fordi de er så ulike i seg selv, og fordi din vil være en del mindre enn hans. Tror jeg... Men dei treng jo ikkje å ta ulike ringar. Sjølv om dei er ulike i utgangspunktet, reknar eg med at det er mogleg å velja to like ringar! :D
Gjest Brud2005 Skrevet 15. januar 2005 #17 Skrevet 15. januar 2005 Men dei treng jo ikkje å ta ulike ringar. Sjølv om dei er ulike i utgangspunktet, reknar eg med at det er mogleg å velja to like ringar! :D Jaha. Jeg forstod det ikke slik. Men det er godt mulig du har rett. Jeg trodde hun viste frem hans og hennes ring. Hmmm...
Furstina Skrevet 15. januar 2005 #18 Skrevet 15. januar 2005 Jag tycker de var fina - inget jag själv skulle ha valt dock. Tänk på att "hacket" i kanten av ringen - det som är en halv hjärtform lätt kan fastna i kläder när du tar av dig tröjor mm...
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2005 #19 Skrevet 15. januar 2005 Jeg syns hjerteringen var veldig fin, men den andre så litt rar ut med bare det hakket. Og enig med en eller annen som sa at det kan samle seg mye dritt i de hjertehullene. Men som sagt, hjerteringen var nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå