AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Er idag 5 dpo! Har prøvd i over et år nå, og har stikkinger og strekksmerter i livmoromerådet ifra 5-7 dpo hver eneste måned. Blir lurt hver måned der jeg tenker at nå skjer det noe, men så kommer jeg på at dette har jeg kjent før, så begynte jeg å skrive opp. Og nå ser jeg at smertene kommer til samme tid hver mnd. noen som har kjent noe i dpo land og ikke vært gravid? Kjennes nesten ut som at noe prøver å feste seg, men støter det bort.. At det er derfor jeg får de smertene.. Anonymkode: 784c8...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er idag 5 dpo! Har prøvd i over et år nå, og har stikkinger og strekksmerter i livmoromerådet ifra 5-7 dpo hver eneste måned. Blir lurt hver måned der jeg tenker at nå skjer det noe, men så kommer jeg på at dette har jeg kjent før, så begynte jeg å skrive opp. Og nå ser jeg at smertene kommer til samme tid hver mnd. noen som har kjent noe i dpo land og ikke vært gravid? Kjennes nesten ut som at noe prøver å feste seg, men støter det bort.. At det er derfor jeg får de smertene.. Anonymkode: 784c8...c74 Sikker på at el ikke er senere enn du tror og at det er det du kjenner? Anonymkode: ec3e1...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Del Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er idag 5 dpo! Har prøvd i over et år nå, og har stikkinger og strekksmerter i livmoromerådet ifra 5-7 dpo hver eneste måned. Blir lurt hver måned der jeg tenker at nå skjer det noe, men så kommer jeg på at dette har jeg kjent før, så begynte jeg å skrive opp. Og nå ser jeg at smertene kommer til samme tid hver mnd. noen som har kjent noe i dpo land og ikke vært gravid? Kjennes nesten ut som at noe prøver å feste seg, men støter det bort.. At det er derfor jeg får de smertene.. Anonymkode: 784c8...c74 Hadde det slik i mange år, var hos lege å tok ultralyd, fant ingen årsak annet enn at det kanskje hadde med hormoner å gjøre. Anonymkode: 0d83e...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Del Skrevet 6. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at el ikke er senere enn du tror og at det er det du kjenner? Anonymkode: ec3e1...1d5 Tar el tester hver mnd, var positiv for 6 dager siden, og negativ for 5 dager siden, da skjedde vel el for 5 dager siden.. Kan el skje så lenge etter positiv test? Anonymkode: 784c8...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Del Skrevet 6. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det slik i mange år, var hos lege å tok ultralyd, fant ingen årsak annet enn at det kanskje hadde med hormoner å gjøre. Anonymkode: 0d83e...ee5 Hmm, ja kanskje.. Kjedelig å få forhåpninger når man kjenner dette håper så inderlig på klaff snart.. Anonymkode: 784c8...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Del Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er idag 5 dpo! Har prøvd i over et år nå, og har stikkinger og strekksmerter i livmoromerådet ifra 5-7 dpo hver eneste måned. Blir lurt hver måned der jeg tenker at nå skjer det noe, men så kommer jeg på at dette har jeg kjent før, så begynte jeg å skrive opp. Og nå ser jeg at smertene kommer til samme tid hver mnd. noen som har kjent noe i dpo land og ikke vært gravid? Kjennes nesten ut som at noe prøver å feste seg, men støter det bort.. At det er derfor jeg får de smertene.. Anonymkode: 784c8...c74 Tenker endometriose. Er du undersøkt mht. Dette? Anonymkode: 8d8f1...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Del Skrevet 6. august 2017 Festesmerter er svært omdiskutert. Gynekologer mener det ikke finnes. Man kan ikke kjenne smertene/stikkninger fra egget som fester seg. Det kan jo være så mye. Dragninger, hormonelt, bittelitt væske fra eggposene som lekker osv. Også må man huske at når man ønsker å bli gravid så kjenner man etter alt kroppen gjør. Hadde vi ikke vært så veldig oppmerksomme så hadde vi ikke kjent noe som helst. Anonymkode: 17a4b...af5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Del Skrevet 6. august 2017 Tenker at akkurat hva smertene skyldes ikke er viktig. Det kan være du alltid har vært sånn men bare er mer oppmerksom på din egen kropp nå siden du er prøver. Men ville kontaktet lege siden du har prøvd over ett år uten å bli gravid helt uavhengig av dette som ikke er vits å spekulere i da det neppe er vesentlig for graviditet men er hormonelt betinget. Anonymkode: ef7db...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Del Skrevet 6. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Festesmerter er svært omdiskutert. Gynekologer mener det ikke finnes. Man kan ikke kjenne smertene/stikkninger fra egget som fester seg. Det kan jo være så mye. Dragninger, hormonelt, bittelitt væske fra eggposene som lekker osv. Også må man huske at når man ønsker å bli gravid så kjenner man etter alt kroppen gjør. Hadde vi ikke vært så veldig oppmerksomme så hadde vi ikke kjent noe som helst. Anonymkode: 17a4b...af5 Det siste der! Jeg kjente på all slags symptomer (inkludert stikninger og slikt) hver mnd uten å være gravid. Den mnd jeg ble gravid derimot kjente jeg ingenting for jeg gikk lei å kjenne etter. Anonymkode: ec3e1...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå