AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Grattis Men også et spørsmål! Hva annet enn en positiv test fikk dere til å skjønne at dere er gravide? Anonymkode: 6146f...af0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grattis Men også et spørsmål! Hva annet enn en positiv test fikk dere til å skjønne at dere er gravide? Anonymkode: 6146f...af0 Ingenting Jeg har masse symptomer, men har fremdeles ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Er i min 10.uke nå. Har også vært på ultralyd og sett en sprell levende reke, men jeg tror ikke det går opp for meg før jeg kjenner liv. Tør liksom ikke tro på det helt enda. Anonymkode: f714d...89a
hopeful Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Ehm. At kjæresten drømte no, som gjorde at jeg testet meg 🤣 hadde jeg fått bestemt selv hadde jeg ikke testet på 2 uker når jeg tok testen. Men han maste så den morgenen pga en drøm. Men når jeg tenkte meg om tisset jeg allerede ganske ofte, og puppene var ømme.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Grattis Men også et spørsmål! Hva annet enn en positiv test fikk dere til å skjønne at dere er gravide? Anonymkode: 6146f...af0 Mensen kom ikke. Så tok jeg en test som ble positiv. Synptomer som såre brystvorter, murringer/kramper, trøtthet og kvalme startet mellom 1-3 uker etter positiv test i den rekkefølgen. Anonymkode: 6124f...08a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Er i 10ende uke nå og til tross for symptomer så skjønner jeg ikke mentalt at jeg er gravid. Anonymkode: 6124f...08a 1
Cyndaquil Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Jeg er i uke 9 og har ennå ikke hatt noen som helst symptomer annet enn ømme bryster. God energi, ikke kvalm. Hadde det ikke vært for den positive testen hadde jeg ikke ant noe, spesielt siden jeg gikk på p piller 😂 Misunner dere som har symtomer. Men sp har jeg pcos da, kanskje kroppen da er immun mot hormon forandringer
Gakkepus Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 7+1 i dag. Frøs mye i begynnelsen, er mye trøtt, men har god energi. Ingen kvalme, litt humørsvingninger.... men ellers bra. Mentalt er jeg heller ikke gravid, men fysisk er jeg,da.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Ømme og litt større bryster. Men det klmmer noen gg også ved mensen, denne gangen kom de liksom litt før. Testet på 1. dag ved ikm (ikke kommende mens). Så kom kvalme, og deretter hyppig vannlating, humørsvingninger og sinnsyk tretthet.. Anonymkode: 74fbc...44c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Begynte ikke å spotte til forventet tid, samt at jeg fikk litt halsbrann etter lunsj de to siste dagene før ikm. Så ble ikke kjempeoverrasket da testen ble positiv på ikm. Fikk ømme pupper noen dager etter ikm. Deretter kvalme (heldigvis ikke så ille), og voldsom utmattelse fra uke 5 og utover. Nå er jeg snart i uke 9, og puppene har vokst mye, og jeg har fått avsmak for diverse matvarer (kaffe, epler, pærer, melkeprodukter). Anonymkode: 98d0a...e7b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 5+2. Formen begynte å henge, var slapp og på 11 dager over ikm begynte jeg å føle meg kvalm. Har hatt vonde bryster lenge, men det pleier jeg å få før tr. Så jeg gadd ikke å teste bare fordi jeg hadde litt vondt. Men mensen min kan være forsein, så gadd ikke å teste.. 12 dager over ikm testet jeg positivt. Ble strek med engang. Men nå så er jeg kjempekvalm og tisser ofte. Anonymkode: 14e5c...8a5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 16 timer siden, Cyndaquil skrev: Jeg er i uke 9 og har ennå ikke hatt noen som helst symptomer annet enn ømme bryster. God energi, ikke kvalm. Hadde det ikke vært for den positive testen hadde jeg ikke ant noe, spesielt siden jeg gikk på p piller 😂 Misunner dere som har symtomer. Men sp har jeg pcos da, kanskje kroppen da er immun mot hormon forandringer Missinnelig på deg som ikke har symptomer 🙈 Er så kvalm at jeg snart går på veggen. 😂😂 Anonymkode: 14e5c...8a5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #12 Skrevet 7. august 2017 Takk 17+2 i dag. Jeg forsto det ca et par dager etter befruktning(! ) da skjeden innvendig ble svært hoven. Påfølgende dager var jeg trøtt og da jeg skulle ut å jogge ble jeg uvel og var tung i kroppen etter bare et par km, helt uten grunn(ulikt meg). Når dagene for ikm og testing begynte å nærme seg så var jeg oppblåst i magen og blodårer på brystet/ puppene ble mer synlig. Var trøtt. Mensmurring og stikking i livmor(har aldri mensmurringer når jeg faktisk skal ha mens). Så kom positiv test ei god stund etter det ble brystene stor, hoven og øm. Utover det ingen symptom. Trøttheten og stikking og murring i livmor har jeg en del av fortsatt og(bare ikke i like stor grad). Anonymkode: faa70...841
DMS Skrevet 7. august 2017 #13 Skrevet 7. august 2017 Takk takk😊 Eg hadde litt blødning 10 dpo, og så tenkte eg det var over og ut, men så kom det ikkje meir... hadde mensmurrung frå 6-7 dpo, som er tidleg for meg, akkurat dei dagane hadde eg litt trua. Hm... kva meir... Jo, fekk betennelse i tannkjøtet rundt eine visdomstanna mi. Sist eg fekk det var tidleg i forrige svangerdkap😂 Eg fekk negativ test 11 dpo, positiv 14 dpo som også var ikm. Sia det har eg hatt litt lettare for å verte bilsjuk, og har no siste veka byrja å verte trøtt og slapp. Eg er i 6+5.
Gyll1 Skrevet 17. august 2017 #14 Skrevet 17. august 2017 Å herre, det er så mye! Vondt i magen, svimmel, metallsmak i munn, skikkelig hormonell, litt halsbrann, og tett nese! Og jeg er helt i starten 😁
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #15 Skrevet 17. august 2017 11 uker på vei nå.I starten var jeg trøtt,tørst og ble fort svimmel.Fra uke 5-6 og frem til nå har jeg vært mer og mer kvalm.Håper det avtar snart.Foruten dette:Uteblitt mens så klart. Anonymkode: 65256...92a
Humlefot Skrevet 17. august 2017 #16 Skrevet 17. august 2017 Ligamentsmerter er det første tegnet hver gang hos meg! Kommer ved brå bevegelser Ol. Etterfulgt av ømme bryster, halsbrann,søvnløshet OG tretthet, mm.
Gjest Cocosa Skrevet 17. august 2017 #17 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, Humlefot skrev: Ligamentsmerter er det første tegnet hver gang hos meg! Kommer ved brå bevegelser Ol. Etterfulgt av ømme bryster, halsbrann,søvnløshet OG tretthet, mm. Hva slags smerter er dette egentlig? Ligger på fjerde dagen på sofaen fordi magen verker ved bevegelse..
Humlefot Skrevet 17. august 2017 #18 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, Cocosa skrev: Hva slags smerter er dette egentlig? Ligger på fjerde dagen på sofaen fordi magen verker ved bevegelse.. Det er skarpe smerter nederst i magen, for min del kunne det komme på en side eller begge samtidig. Kjennes ut som noen knivstikker deg, men det får over ila 5-10 sek.
lillemeg90 Skrevet 17. august 2017 #19 Skrevet 17. august 2017 Småkvalmen, murringer i magen og den vonde nakken (Hadde mye vondt i nakken sist og de så det var pga hormonene).
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #20 Skrevet 17. august 2017 Spotter vanligvis fra 10 dpo og til 14 dpo.. Denne gangen kom det ingenting 10 dpo, tenkte ikke så mye over dette før testen var positiv. Pleier å få ømme bryst fra sidene på brystene en uke før tr. Denne gangen hadde jeg ømme brystvorter fra 4 dpo, og har det enda, 4 uker idag Anonymkode: e754b...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå