Gå til innhold

Svigersøster som er grinebiter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigersøstra mi(søstra til typen min), krangler med meg så fort hun har anledning og ser en mulighet til det.

Tidligere har forholdet mellom meg og svigersøster, la oss bare si søster, vært helt greit. Da vi ikke har hat noe særlig kontakt, utenom ved bursdager, jul o.l. Og har snakket sammen kun ved slike anledninger og sendt snapper oss imellom.

Sent ifjor gikk søster og mannen fra hverandre, de har tre barn sammen. Søster fant seg leilighet ganske nærme meg og typen. Vi har vært en del barnevakt for både mor og far siden ifjor. Både mor og far har hat en tendens til og "dumpe" barna hos oss når ingen av de orker og ha dem. Jeg har da konfronter dette med søster flere ganger, da jeg og min samboer begynner og få litt nok. Hver gang jeg sier ifra til søster ang ting, så blir hun sur. Sletter meg på snap og blokkerer nr mitt.(jeg har nå slettet og blokkert hun fra både snap og tlf, da jeg ikke gidder den barnslige oppførselen, med og legge hverandre til, slette, legge til osv, hver gang det oppstår noe "negativt".

Sist gang søster dumper barna sine her, sendte jeg en lang melding om at hva jeg synes om det og at hun får hente barna sine asap! Da fikk jeg bare tilbake at hold kjeft osv. 

Jeg blir bare så irritert på den dama der. Hun blir sur hver gang det ikke går hennes vei. Jeg har alltid syns hun har vært veldig hyggelig, men etter og ha vært med henne mer og mer. Hun er en stor egoist. Hvor alt skal gå hennes vei, hvis ikke blir hun sur. For min del har jeg null interesse av og passe hennes barn igjen, pga hvordan hun er. Jeg har egentlig lyst til og si til mannen min at passer vi barna igjen så flytter jeg, men syna det er drøyt. Hva kan man gjøre i en situasjon som dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra til henne at det er uaktuelt å være barnevakt da hun misbruker denne tjenesten. Så følger man opp med handling.  Når hun kommer på døren med ungene så sier man til henne "du har fått beskjed om at dette ikke er greit,hadet"så lukker man døren. For hvordan klarer hun å dumpe ungene hos dere hvis dere ikke tar imot ? Fortsetter hun allikevel hadde jeg gitt beskjed om at dette er så udrøyt at jeg må kontakte barnevernet for dette er ugreit for ungene og hun må mangle hjerneceller som holder på slik . Mest sannsynlig blir hun sur men hva så. Ekstra bonus hvis hun sletter deg på ulike media. Dette mennesket ville jeg uansett ikke hatt noe med å gjøre. Men dere må begynne å si nei og holde det.

Mitt råd til deg er å være tøff i trynet og konsekvent.  Slike folk utnytter folk som lar seg utnytte. 

Anonymkode: d017a...2e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...