AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Ettersom det jeg har hørt, det andre har erfart og det som virker logisk så er jeg sykt treg på å komme. Jeg føler at kroppen min ikke er sånn type seksuelt følsom i det hele tatt, og det blir fort nummen nedentil, og da kjenner jeg ingenting under berøring og slikt. Noen gode tips? Og er jeg veldig unormal? Virker som at andre jenter/damer kommer hver gang de har sex. Jeg kommer kanskje 5 ganger i året de få gangene kjæresten min orker å slikke meg så lenge. Han må forresten også bruke fingrene, har ikke kommet av at han bare slikker. Det er utrolig trist, for jeg vil oppleve sex på samme måte som de fleste andre. Anonymkode: e4640...e24
Shimogamo Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Trikset er jo ikke å gni og jukke til du kommer/blir nummen, men å bli kåt nok før dere begynner og mens dere holder på. Mye ligger i hodet og er dama sprengkåt kommer hun på under minuttet. Så er det jo teknikk og det å kjenne kroppene til hverandre. Kanskje jobbe litt med forspill? (husk at forspill kan vare en hel dag. Romantisk date, fine ord, god middag, varmt bad, massasje osv.). Veldig viktig at du er avslappet. Lykke til! 2
Sphere Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Nå er det jo en del som faktisk ikke kommer i det hele tatt. Sånn sett er du jo heldig. Men det du må huske på nå, er å ikke gjøre det til noe orgasmejag. Det virker stort sett alltid helt mot sin hensikt. Spørsmålet er om det er likedan når du koser deg alene?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Jeg kjenner dog sjeldent at jeg faktisk er skikkelig kåt, det skjer bare en sjelden gang, og da kunne jeg ha kommet med en gang. Men det virker som at kroppen min bare ikke fungerer helt seksuelt sånn sett, jeg vil gjerne være kåtere. Jeg blir det i hodet, men kjenner det sjeldent på kroppen. Dessverre. -TS Anonymkode: e4640...e24
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Når jeg er alene er jeg omtrent avhengig av å bruke klitorisvibrator, fordi jeg mangler gnisten som gjør at jeg kommer av bare fingerkos. -TS Anonymkode: e4640...e24
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Kanskje du bare ikke har funnet det som virkelig skal til for deg? Kanskje du har blitt litt for opphengt i orgasmejaget? Jeg var ganske voksen før jeg begynte å få orgasmer, og fortsatt så kan det ta en halvtime før jeg kommer - og da for egen maskin. Utforsk og vær åpen om det Anonymkode: 54639...14d
Trolltunge Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er alene er jeg omtrent avhengig av å bruke klitorisvibrator, fordi jeg mangler gnisten som gjør at jeg kommer av bare fingerkos. -TS Anonymkode: e4640...e24 Jeg har aldri kommet ved fingrene. Har likevel ikke problemer med å komme. Alene bruker jeg en dildo + en vibrator, eller dusjen. Du ber om konkrete tips, så her er mine: Følsomhet har mye med blodgjennomstrømning å gjøre, og varme gjør blodgjennomstrømning bedre. Dusj deg nedentil med godt varmt vann før sex. Skru gjerne av dusjhode, og la strålen massere deg og varme opp klitt og lepper. Bruk så varmt vann som mulig, uten at det skålder deg. Får blodet til å strømme til vitale deler, og gjør deg mer følsom. På apoteket og kondomeriet har de også kremer du kan smøre på, som gir varmefølelse, og bedre følsomhet. Har du og din kjære tilgang på en privat badstue, så forsøk gjerne å bli slikket der. Varmen der kan gi deg en unik opplevelse! Ellers er det som andre sier, at mye ligger i hodet. Slapp av og nyt, uten å stresse med orgasme. Å stresse med å skulle få det er sjelden en suksess. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Jeg trenger slikking i minst 30-40 min for å komme. Det er innafor normalen. Kvinners tenningsmekanisme er helt annen enn menns. Anonymkode: 6b602...528 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger slikking i minst 30-40 min for å komme. Det er innafor normalen. Kvinners tenningsmekanisme er helt annen enn menns. Anonymkode: 6b602...528 Jeg har ikke problemer med å komme, tror jeg er ganske vanlig/gjennomsnittlig på det området. Men under oralsex tar det eeeeevigheter, selv om jeg styrer partneren så godt jeg kan. Oralsex blir nesten som punktstimulering, det er altfor lite område som stimuleres, og tar lang tid for meg. Er jeg alene med et hjelpemiddel eller to kan jeg komme under ett minutt, om jeg går inn for det. Så det er noe med ulik stimulering og teknikk. Anonymkode: 0171a...af5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Det er et ordtak som lyder noe som at Menn er som en elektrisk ovn som blir fort varm og kjapt når høydepunktet, mens kvinner er som en gammeldags ovn som bruker lang tid på å bli varm og nå toppunktet (og lang tid på å bli kald igjen, oftest klar for runde to og tre som gir enda deiligere orgasmer, enn menn som kjapt skrur seg av og "dør ut") Anonymkode: 6b602...528
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå