AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Oppleve ofte at familie og et par venne har mye meninger om hvordan jeg bør leve livet mitt. Siste var at jeg ville fortelle et nært familiemedlem at jeg var gravid. Spurte om hun var klar for å bli xx. Fikk kjeft tilbake på hvor dum er ikke du nå, osv. Helt til hun ser samboeren min står der så blir hun spakere. Men det ble så sårt for meg at jeg listet meg ut og ventet i bilen på å dra. Samboeren min hjalp til med noe der noen dager senere og fikk da en "unnskyldning" av henne. "Håper hun ikke tok seg nær av reaksjonen min." Samboeren min kommenterte ikke noe tilbake, og jeg syns det er vondt at denne "forklaringen" ikke kom til meg. En gang tidligere fikk jeg en hard beskyldning av moren hans for noe jeg ikke hadde gjort. Når sannheten senere kom frem unnskyldte hun seg til min samboer for å ikke ha stolt på meg og reagert slikt. Jeg fikk ingen unnskyldning. Det skjer liksom så mange ganger at jeg får feilaktig anklager, f.eks fikk jeg noen av min stemor så var det pappa som mottok unnskyldningen, hun sa ingenting til meg. Hva skjer med det?? Anonymkode: 431bf...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 Du vet at menneskeheten går en dyster fremtid i møte når de som får barn ikke klarer skrive forståelige innlegg Anonymkode: 8abee...114 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Del Skrevet 6. august 2017 Dette blir for vagt til at man kan svare. Hvordan oppfører du deg? Hvorfor mente familiemedlemmet at du er dum som får unge nå osv? Du forteller ikke alt her. Mulig fare for å bli gjenkjent? Vel.. vanskelig å svare når man ikke får vite litt mer. Anonymkode: 31adb...1a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 6. august 2017 #4 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at menneskeheten går en dyster fremtid i møte når de som får barn ikke klarer skrive forståelige innlegg Anonymkode: 8abee...114 Synes det er mer bekymringsverdig med spydige og kyniske folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Del Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for vagt til at man kan svare. Hvordan oppfører du deg? Hvorfor mente familiemedlemmet at du er dum som får unge nå osv? Du forteller ikke alt her. Mulig fare for å bli gjenkjent? Vel.. vanskelig å svare når man ikke får vite litt mer. Anonymkode: 31adb...1a0 Nei det kan du lure på. 25, stabil inntekt, samboer, bra og barnevennlig bosted. Skjønner ikke hvorfor de skal reagere negativt da. Anonymkode: 431bf...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Del Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at menneskeheten går en dyster fremtid i møte når de som får barn ikke klarer skrive forståelige innlegg Anonymkode: 8abee...114 Beklager. Men har du noe konstruktivt å komme med? Hovedinnlegget beskrives som at folk aldri kommer direkte til meg med unnskyldning. Men unnskylder seg til mine nærmeste i stedet. Jeg ser ingen grunn til hvorfor de ikke kommer direkte til meg. Anonymkode: 431bf...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Del Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager. Men har du noe konstruktivt å komme med? Hovedinnlegget beskrives som at folk aldri kommer direkte til meg med unnskyldning. Men unnskylder seg til mine nærmeste i stedet. Jeg ser ingen grunn til hvorfor de ikke kommer direkte til meg. Anonymkode: 431bf...aa2 Be om at de får si unskyld face to face da. Anonymkode: 31adb...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #8 Del Skrevet 6. august 2017 De har ikke respekt for deg/liker deg ikke osv. Opplever det samme selv:) Null verdt for svigers.. Anonymkode: d9020...eb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå