Gå til innhold

Føkker man til date nr 1 om man har sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en koselig tinder fyr igår.. vi tok noen drinker ute og han ga meg mange komplimenter. Endte opp til sengs og jeg sov hos han.. Han sa også at jeg er så hyggelig, nydelig etc i morges. Vi tenkte kanskje finne på noe i neste uke, men når bør jeg foreslå noe? Redd jeg har ødelagt alt med å ha sex med han, for han virker så ordentlig og var så gentleman igår😶 Vi er voksne begge to.. 

Anonymkode: d3428...ee7

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Det kommer helt an på. Personlig ville jeg ikke i det hele tatt holdt det mot noen. Man er jo to om det, og hvis man dømmer personen man hadde sex med dømmer man jo også seg selv. Det blir bare rart. 

Skrevet

Er jo ikke noe vits å dvele på det du ikke får gjort noe med. 

Skrevet

Emm, kanskje en grunn til at man sier vent til 3 date. Om det blir sex på første date er det stort sett ikke kjærlighet, vent. Få følelser for han før du kler av deg 

Skrevet

Om sex på første date ødelegger sjansene for et forhold, er ikke det er forhold jeg vil være i.

• Liker 5
Skrevet

Nesten alle mine forhold startet med sex første gang vi møttes. Det bør ikke ha noe å si. Stikker han av den grunn, er han uansett ikke verdt det. 

AnonymBruker
Skrevet

En del menn er litt hjerneskadet på det der. Sats på at han er en av dem som skjønner at det kanskje er den største bekreftelsen han kan få på at du liker han, og ikke hore-alert. 

Anonymkode: 92313...566

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville latt det gå 14 dager til tre uker før sex, rett og slett fordi det blir bedre da.

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet til han og vi skal nå møtes igjen😊😁 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sex er best å vente litt med, si 5-8 dates, 1-2 måneder :) Sex er veldig intimt for min del og jeg ønsker å ha kjent fyren litt. Skjer det på første date så skjer det. Du får bare vente å se om han synes det er OK eller ikke.

Anonymkode: ccfd9...3c8

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet til han og vi skal nå møtes igjen😊😁 

Så bra! Greit å få det av skuldrene. :)

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
59 minutter siden, mapanda skrev:

Emm, kanskje en grunn til at man sier vent til 3 date. Om det blir sex på første date er det stort sett ikke kjærlighet, vent. Få følelser for han før du kler av deg 

Om man har sex på første date er det helt riktig som du sier ikke kjærlighet. Men sex kan være følelser selv om det ikke er kjærlighet, og selv om sexen man hadde først ikke handlet om kjærlighet, betyr det vel ikke at det ikke blir til kjærlighet. 

Om det blir middag på første date, så er det heller ikke kjærlighet. Om det er farris eller en øl på første date er det heller ikke kjærlighet. Første date er svært sjelden kjærlighet, enten det er sex eller ikke. Men middager utvikler seg til felles økonomi, sex utvikler seg til å elske, farris og øl utvikler seg til at man inviterer felles venner på middagsselskaper og uforpliktende turer utvikler seg til at man reiser jorda rundt sammen. Alt starter et sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med mannen min første gang vi møttes. Syntes det er rart med de som dømmer det og var med på det selv som noen her sa. Maken til dobbeltmoral. Så med mindre han du deitet er en komplett dust har du ikke ødelagt noe. Og da er det jo like greit om du har. 

Anonymkode: 5f92b...bf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men du "føkker til" din egen tilværelse i resten av evigheten 

Anonymkode: f0606...56b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en koselig tinder fyr igår.. vi tok noen drinker ute og han ga meg mange komplimenter. Endte opp til sengs og jeg sov hos han.. Han sa også at jeg er så hyggelig, nydelig etc i morges. Vi tenkte kanskje finne på noe i neste uke, men når bør jeg foreslå noe? Redd jeg har ødelagt alt med å ha sex med han, for han virker så ordentlig og var så gentleman igår😶 Vi er voksne begge to.. 

Når kan man kalle seg voksen? 🤔

Gjest JanHelge
Skrevet

Ikke farlig å ha sex på første date, altså første kveld, intet blir ødelagt med det og det er like greit å få det gjort tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med dama jeg er ilag med nå på første date. Skal sies at vi lå i senga og pratet og pulte i mange timer dagen etterpå òg. Vi var visst perfekte for hverandre. Òg jeg respekterer henne ikke mindre for at hun hadde seg med meg på første date. Det brøt isen bare fortere :-) 

Anonymkode: 11567...c97

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sats på at han er en av dem som skjønner at det kanskje er den største bekreftelsen han kan få på at du liker han, og ikke hore-alert. 

Anonymkode: 92313...566

Dette! Jeg hadde hatt et godt øye til kjæresten min lenge så første ordentlige date og overnatting hadde vi sex. Jeg likte han så godt og sex betyr veldig mye for meg så å dele det med han så fort var virkelig en erklæring på hvor godt jeg likte han! Han dømte meg ikke pga det og vi ble kjærester og er fortsatt sammen i dag tre år senere :)

Anonymkode: 7e71b...b54

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nmtt skrev:

Når kan man kalle seg voksen? 🤔

Hehe. Jeg er 28 og han 35. Ikke ungdommer altså:) 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann selv så kan jeg bare si jaaa. Menn generelt respekterer ikke kvinner som går til sengs på første date.

Anonymkode: 7c8df...05a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...