AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Hei! Jeg har kjøpt en leilighet med en egentlig ganske fin lys farge på veggene. Men noen steder trenger det å sparkles og males over små merker etter store skruer, og det er noen neglelakkstriper (slike fartsstriper man lager hvis man drar hendene langs veggen med neglelakk på). Skulle gjerne ha fjernet disse flekkene, men hvordan kan jeg gjøre det uten å ødelegge malingen også? Og hvordan kan jeg finne lik maling om det viser seg at jeg må male over, når selger ikke husker hva han har brukt? Det er uaktuelt å male hele leiligheten på nytt for såpass bagatellmessige flekker. Anonymkode: ff201...bae
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Prøv med litt flytende neglelakk fjerner på en klut med litt vann. Anonymkode: 389d1...8c0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Har du prøvd det selv? Er redd det skal løse opp malingen også og ende opp med verre flekker enn utgangspunktet... Anonymkode: ff201...bae
Gjest Elseby13 Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Kan du ikke prøve med litt neglelakksfjerner på et mindre synlig område for å se da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå