AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Jeg vil gjerne ha tips til nettbrettspill for datteren min på fire år. Alt av interesse, både morsomme, søte, lærerike, hva som helst. Anonymkode: 9d4bc...c36
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Gå ut å lek. Gå i skogen...finn på noe Anonymkode: 79b2b...0bc 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå ut å lek. Gå i skogen...finn på noe Anonymkode: 79b2b...0bc Enig. En fire åring eller syvåring for den saks skyld skal IKKE ha pad eller mobil! Horribelt!!!! Anonymkode: ddbe5...f96 2
Gjest New Girl Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Ja, Gud forby om en fireåring sitter stille en time om dagen😱 For at man skal bli et ordentlig menneske må man klatre i trær fra man står opp til man legger seg. Og hva med lange bilturer f.eks?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå ut å lek. Gå i skogen...finn på noe Anonymkode: 79b2b...0bc 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. En fire åring eller syvåring for den saks skyld skal IKKE ha pad eller mobil! Horribelt!!!! Anonymkode: ddbe5...f96 Svar på spørsmålet til TS enn å bare snakke svada.... Lite å gjøre på en søndag? Det er ikke noe galt at et barn sitter en time om dagen. I spill er det masse læring. Anonymkode: b7216...b2c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Vi skal på lang biltur neste uke så det er faktisk grunnen til spørsmålet mitt, men takk til gode råd fra folk som alle dere som ikke aner hva dere snakker om. Man skulle tro det var mulig å stille et helt uskyldig spørsmål uten at sure folk automatisk går ut fra at man lar barna sitte foran en skjerm hele dagen. Anonymkode: 9d4bc...c36 1
Lillemini Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 (endret) Tella. Et spill som lærer barn tall og regning. Utviklet av Høgskolen i Bergen til bruk på barn med lærevansker, og den er virkelig helt fantastisk. Min datter på 4 elsker den. Etter en lang biltur i sommer kan hun nå både pluss og minus på alle tall opp til 10. Og Se og si. Den er også fin! Sånn typisk lete og finne-bok, med kjempefine illustrasjoner. Endret 6. august 2017 av Lillemini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå