Gå til innhold

blir litt grinete på pulsklokka mi nå :-(

Gjest Daniella_

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_

Man skal ta en sånn self-walk test. Man skal da gå i 2km. Men hvordan kan jeg vite at jeg har gått i 2km :o

Skal klokka si i fra om det (har A5 fra polar)?

Og hvordan vet man at man trener bra? På skjermen så vises det på når man har vært 10min i treningssonen (hva søren det vil si) og den viser kcal. Også er det en skjerm hvor det piper hvis jeg får under 129 (pulsslag sikkert?)...betyr det at det er dårlig trening hvis jeg går under 129? 168 er det høyeste...det står ved siden av et hjerte...som står ved siden av tallet 129 igjen. 168 er pulsen man ikke skal gå høyere enn?

Uff...blir rimelig frustrert, men så er ikke jeg så veldig tolmodig heller da :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket inne på pulsklokke.no (Polars norske hjemmeside)? Der finner du masser av tips og råd. Når det gjelder det første spørsmålet ditt, tror jeg du selv må vite hvor langt du skal gå, dvs at du enten har en løype du vet lengden på, eller at du går på tredemølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Har du sjekket inne på pulsklokke.no (Polars norske hjemmeside)? Der finner du masser av tips og råd. Når det gjelder det første spørsmålet ditt' date=' tror jeg du selv må vite hvor langt du skal gå, dvs at du enten har en løype du vet lengden på, eller at du går på tredemølle.[/quote']

Jepp. Så litt på siden i sta. Forstår litt mer nå. Regner med at det kommer seg...:)

Men ja, du har vel rett i at man må ha noe som måler hvor langt man går. Ellipsemaskinen min gjør egentlig det, men målegreia har blitt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...