AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Synes ofte mørke klær som vaskes på 40 grader lukter vondt, litt surt? Kjører jevnlig rensevask på 90 grader. Er trikset eddik? Anonymkode: dc7df...26c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Eddik er aldri løsningen når det kommer til klær og heller ikke for å bevare vaskemaskinen. Anonymkode: c8d84...5bf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ofte mørke klær som vaskes på 40 grader lukter vondt, litt surt? Kjører jevnlig rensevask på 90 grader. Er trikset eddik? Anonymkode: dc7df...26c Er dette klær i bomull? Bomullstøy trenger å vaskes i 60 grader for å bli rent. Vasker du også lyse bomullsklær på 40 grader? Hvordan lukter de? Anonymkode: 321a0...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Bruker dettol, det fjerner all lukt. Anonymkode: fa1c7...3ba
Gjest GT-R Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Kanskje du har for mye tøy i maskinen samtidig? Kanskje det henger for tett til tørk? Eller ligger for lenge i maskinen før du henger det opp?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eddik er aldri løsningen når det kommer til klær og heller ikke for å bevare vaskemaskinen. Anonymkode: c8d84...5bf Jeg bruker eddik, og det fungerer fint det. Hvorfor er ikke det løsningen, når det fungerer for masse folk? Anonymkode: 49ab8...2f4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Jeg opplevde det samme her - mørke klær, men de lå i skittentøypose fra ferien, så har nok ligget litt for lenge. Luktet surt og gammelt av de. Jeg kjøpte et vaskemiddel for sportsklær som skal fjerne sur lukt fra treningstøy... Håper det gjør susen Anonymkode: e82fb...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå