AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 etter 2 kvelder på rad å ha utført oralsex på dama, får jeg vondt i halsen, dette forsvinner etter en stund men kommer igjen etter neste gang vi har oralsex, vi er begge i fast forhold å har vært det i 10 år, hva kommer det av og hvorfor ??? Anonymkode: 72d0a...92f
Gjest lipgloss Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Hva mener du med at "vi begge er i fast forhold"
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Velkommen til oralsexens verden. Man bruker muskler i halsen og munnen man ellers ikke bruker og blir støl og sår og puster mer enn man svelger gjennom munnen og kan bli litt tørr. Anonymkode: ec64d...358 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 3 timer siden, lipgloss skrev: Hva mener du med at "vi begge er i fast forhold" vi er et par Anonymkode: 72d0a...92f
The Kitten Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Jeg får også vondt i halsen av å gi blowjobs, men så er jo halsen egentlig ikke laget for å stappe en penis ned der da.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 34 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg får også vondt i halsen av å gi blowjobs, men så er jo halsen egentlig ikke laget for å stappe en penis ned der da. Skulle til å si det, ts skulle prøvd å suge pikk han før han klagde på vondt i halsen! Anonymkode: ec64d...358 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle til å si det, ts skulle prøvd å suge pikk han før han klagde på vondt i halsen! Anonymkode: ec64d...358 min bedre halvdel tar den i munnen men noe deeptroath forstår jeg hun ikke vil pga brekningsreflex etc Anonymkode: 72d0a...92f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå