Gå til innhold

Matblogg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker matblogger,og kan anbefale noen virkelige gode? Bruker trines matblogger, men fins det flere gode der ute?

Noen som har:

Hverdagsmat

Mat til litt finere middager

Saft og syting

Brødbaking

Fisk i alle varianter

Kjøttmiddager utover kylling og svinefilet

Oppskjæring av kjøtt

Anonymkode: 77667...acb

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg bruker noen matblogger, og de har ulike styrker og svakheter alle sammen. 
Til sylting liker jeg særlig Alt godt . Hun er god på mange andre ting også, som kaker, økonomisk hverdagsmat, supper +++ Hun er mindre aktiv enn før, men det er mye bra å ta av der.
Fru Timian er også en god «allround»-matblogg, som jeg liker å hente inspirasjon fra. Nest etter Trines matblogg, er vel dette den bloggen som er både mest kjent og omfattende.
Til fisk bruker jeg ofte nettsiden Godfisk . Det er ingen ren blogg, men jeg vil anbefale den likevel. Veldig god side for den som føler behov for å utvide fiskematrepertoaret sitt. 

Skrevet (endret)

Ikke akkurat blogg, men BBC Food har mange oppskrifter, som virker ok (har jo ikke prøvd alle, naturlig nok). Siden dette er en seriøs aktør (tilsvarende NRK), kan du regne med at det ikke er noen alvorlige feil med oppskriftene, noe som ikke alltid er tilfelle på alle matsider.

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/

Endret av T-Rex
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, T-Rex skrev:

Ikke akkurat blogg, men BBC Food har mange oppskrifter, som virker ok (har jo ikke prøvd alle, naturlig nok). Siden dette er en seriøs aktør (tilsvarende NRK), kan du regne med at det ikke er noen alvorlige feil med oppskriftene, noe som ikke alltid er tilfelle på alle matsider.

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/

Takk til deg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Margit Spat skrev:

Jeg bruker noen matblogger, og de har ulike styrker og svakheter alle sammen. 
Til sylting liker jeg særlig Alt godt . Hun er god på mange andre ting også, som kaker, økonomisk hverdagsmat, supper +++ Hun er mindre aktiv enn før, men det er mye bra å ta av der.
Fru Timian er også en god «allround»-matblogg, som jeg liker å hente inspirasjon fra. Nest etter Trines matblogg, er vel dette den bloggen som er både mest kjent og omfattende.
Til fisk bruker jeg ofte nettsiden Godfisk . Det er ingen ren blogg, men jeg vil anbefale den likevel. Veldig god side for den som føler behov for å utvide fiskematrepertoaret sitt. 

Takk til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...