Gå til innhold

Jeg blir playet, men kommer meg ikke løs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svært vanskelig for å bli betatt/få følelser for personer. Dette bunner i at en kjæreste jeg hadde i 15 års alderen var utro mot meg. Jeg er nå i tyveårene og har vært betatt i en kar i over ett år. Han gjør stadig ting mot meg som jeg vet ikke er bra, men han klarer alltid på sett og vis å dra meg tilbake. Da jeg holder avstand glemmer jeg han litt etter litt, og akkurat når jeg tror jeg er over han så tar han mye kontakt igjen. Vi har snakket sammen om alt mulig, og gjort mye sammen. Dette gjør at vi kjenner hverandre godt, og jeg føler vi hører sammen. Jeg tror han alltid er ærlig med meg, fordi han forteller ting jeg spør om selv om han vet jeg kommer til å bli såret. Jeg har fortalt han en gang at jeg var betatt av han, og da latet han som han ikkje skjønte hva jeg mente å skiftet samtaletema. Hva tenker dere? Bør jeg kutte all kontakt? Jeg ønsker ikke å miste han helt, men jeg vet han har dårlig innflytelse på meg og at han kommer til å såre meg på nytt og på nytt... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kutter han ut, selvsagt!

Gjest Ingenting2
Skrevet

Du vet jo svaret selv. Du skriver her nå i håp om at kanskje bare en sier at det er tegn på at mannen vil ha deg og. Han vil ikke det. 

Skrevet

Lær deg nå bare å slutte å ta følelsene dine så høytidelig og slutt å overtenk. "VI har det bra, men jeg vet ikke om vi kommer til å ha det bra for alltid" hva så. Dette er jo bare tull. Må jo gå an å holde på å ha det bra sammen uten at det nødvendigvis skal vare evig. Nei dere hører ikke sammen. Absolutt ingen mann hører sammen med en kvinne. Man kan bare sporadisk ha det fint sammen.

Skrevet

Når vi er sammen bare vi to så har vi det så utrolig bra, og han får meg til å føle meg så bra. Venninnene mine hater at jeg bruker tid med han, da de mener han behandler meg som dritt, men jeg sliter med å slippe taket. Er deg mulig å opprettholde et vennskap uten noe intimt eller romantikk, når jeg har slike følelser? Noen som har erfaring med det? Han har hatt det tøft i livet, og forteller selv at det er derfor han sliter med relasjoner. Jeg er en omsorgsfull person, så når han trenger meg så er jeg alltid der...men dette stopper meg i å legge merke til eller ha interesse for andre menn.

TS

Gjest Ingenting2
Skrevet

Ok. Dette er en dagbok eller? Kutt han ut! Eller fortsett å ha det miserabelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...