AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Delvis litt dype, mørke skygger... Føler ikke vanlig concealer funker så bra, har prøvd sånn gul og grønn greier og, men neh.. er litt pga det er litt dypt -s å blir skygge uansett! Så jeg trenger tips til god øyemaske, øyekrem og concealer som vil dempe dette. Anonymkode: 9ede3...f58
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Bruk farge corrector før concealer for da nøytraliserer du fargen før du dekkker over. Det hjelper på meg. Vedr øyekrem har jeg hørt at en krem med vitamin k hjelper. Anonymkode: 88dde...2dc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Prøv lilla og rosa corrector. Jeg bruker rosa men har ikke blå ringer bare en mørk skygge hvis du skjønner. Anonymkode: 88dde...2dc
mimmis25 Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Jeg har prøvd alt, og ingenting funket! Helt til jeg i fjor kom over Ultimate Corrector fra Youngblood. Den er helt fantastisk! Bruk den oransje til blå/mørke ringer, og den gule/lyse til røde merker, arr, kviser osv! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå