AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Leter etter et bilde som jeg så en plass og som jeg syntes var utrolig fint. Mener at det ikke var maleri men tegning (men ikke sikker). Bildet var av en liten mann, han stod nederst på bildet. På ryggen bar han noe stort, ikke helt sikler på hva det var, men lurer på om det var en bok?? Iallefall, det han hadde på ryggen tok resten av bildet Elendig forklaring, men håper noen av dere kunstinteresserte har noen formening om hvem dette kan være eller har sett dette bildet noen steder? Takk Anonymkode: 9b0c0...3c9
stan Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Kan du si noe om hoved farger? Ser vi ansiktet på mannen? Hvor så du bildet? Var det en utstilling? Eller et galleri? Eller utendørs?
Juliannaos Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Kom til å tenke på denne selv om det ikke er helt likt beskrivelsen din.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Noe slikt? https://digitaltmuseum.no/011041104236/lanseknekt-med-sverd-og-sekk-pa-ryggen-tegning Anonymkode: 899f4...1ee
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Det er ikke meningen å være frekk mot folk som er hyggelige nok til å ta seg tid til å hjelpe, men jeg må bare få sagt hvor fascinert jeg er over hvor utrolig dårlige forslag som gjerne kommer ved slike etterlysninger. Unnskyld, men jeg humrer litt her jeg sitter. Håper du finner det du leter etter, TS! Anonymkode: 8e7fd...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 9 timer siden, Juliannaos skrev: Kom til å tenke på denne selv om det ikke er helt likt beskrivelsen din. Jeg tenkte også på dette bildet, men forstår utifra beskrivelsen til TS at det ikke er det. Men kan det ha vært en variasjon over dette veldig kjente maleriet? Anonymkode: 4e013...98e
Gjest blåbærpike Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Jeg innser at det nok ikke er det rette bildet, men da jeg las etterlysningen tenkte jeg på dette nydelige bildet av Lisa Aisato. Hun har et bilde av en mann som bærer mye bøker også, men det er ikke i nærheten av like vakkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå