AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Hei, Har en kompis som oppfører seg litt merkelig. Vi flørtet litt da vi var mindre (17 år siden) , men ikke noe seriøst. Traff mannen i mitt liv rett etterpå. De er tilfeldigvis venner. Og denne personen er egentlig ganske ensom. Så jeg synes litt synd på han. Vi flyttet langt vekk og mistet litt kontakt. Men vi har sendt noen meldinger. Sånn hei hvordan går det? osv. I det siste har vi snappet litt. Begge er veldig glad i bmw. Så vært en del sånn denne bilen var nice osv. I går var jeg på fylla og kan huske noen litt drøye snapper fra han. Ikke noe dickpic eller noe sånt. Men ikke noe man skriver til venner. Spurte om han var fyllesjuk i dag. Tenkte han bare hadde sendt feil, men han var edru i går Da ble det plutselig litt kleint. Mannen vet at vi snapper og at vi er venner. Han synes kompisen er rimelig patetisk og tafatt. Jeg vet han sliter med ensomhet og sosial angst. Vi bor heldigvis laaangt fra hverandre så slipper å møtes på by'n og sånt. Aldri egentlig gitt han noen forhåpninger heller. Sa det til mannen, han bare lo seff😂 Jeg vet det kommer selskap og bryllup snart der vi må reise hjem og treffe han. Hva gjør jeg? Kutter han ut helt? Eller bør jeg bare skrive det rett ut? Jeg vil ikke noe mer enn å være venner? Trodde kanskje det var rimelig klart siden jeg har vært sammen med mannen min i 15 år og er godt gift😂Kanskje han kødder med meg? Anonymkode: fe179...c07
Solivagant Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Jeg ville bare kuttet han ut, og oppført meg normalt om du må møte på han. Når han vet du er gift og likevel holder på slik, så tror jeg ikke en melding har så stor nytte.
petterm Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Kanskje han håper at det blir slutt mellom deg og mannen din? Hvis du synes det er greit å fortsette å ha kontakt med han så kan du jo skrive at du bare vil være venner. Hvis ikke så kutter du han ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå