Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har seriøst mer kviser, utbrudd og uren hud nå enn da jeg var tenåring. Har alltid vært plaget med ei kvise her og ei kvise der. Prøver å finne ut hva dette kommer av. Men, hvis jeg nå ikke får bukt med dette selv, skal jeg dra til hudpleier? Fastlege med henvisning til hudlege? Kan jo ikke gå rundt sånn jeg gjør nå. Vondt er det også innimellom. 

Anonymkode: 236fa...385

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytt til produkter for sensitiv hud. Jeg får kviser om jeg bruker f.eks en rens, fuktighetskrem eller pudder hvor én ingrediens ikke likes av huden min. 

Riktige produkter for sin hudtype er helt avgjørende. Jeg trodde jeg hadde uren hud i flere år men så var det bare feil produkter for min hud. 

Hjelper ikke det etter et par måneder ville jeg gått til hudpleier. 

Ambefaler også koreanske produkter, de har kommet mye lengre i hudpleie enn hva vi har. Rens : low ph morning gel . Fuktighetskrem/nattserum : mizon snair recovery gel veldig effektiv mot kviser og arr og porer. 

Bruker du sminke bytt til mineralsminke uten bismuth (styr unna bareminerals for de har bismuth) eller en bb/cc cream for de inneholder hudpleiende ingredienser imotsetning til vanlig foundation som ofte påvirker huden negativt. 

Anonymkode: 5a495...583

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytt til produkter for sensitiv hud. Jeg får kviser om jeg bruker f.eks en rens, fuktighetskrem eller pudder hvor én ingrediens ikke likes av huden min. 

Riktige produkter for sin hudtype er helt avgjørende. Jeg trodde jeg hadde uren hud i flere år men så var det bare feil produkter for min hud. 

Hjelper ikke det etter et par måneder ville jeg gått til hudpleier. 

Ambefaler også koreanske produkter, de har kommet mye lengre i hudpleie enn hva vi har. Rens : low ph morning gel . Fuktighetskrem/nattserum : mizon snair recovery gel veldig effektiv mot kviser og arr og porer. 

Bruker du sminke bytt til mineralsminke uten bismuth (styr unna bareminerals for de har bismuth) eller en bb/cc cream for de inneholder hudpleiende ingredienser imotsetning til vanlig foundation som ofte påvirker huden negativt. 

Har du tips til mineralsminke uten bismuth?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Roo skrev:

Bare minerals selger en god foundation uten bismuth, den heter matte.

Ts, jeg har også kviser og er i 30 årene, får masse på bryst og ryggen også. Er minst i ansiktet siden det er der jeg renser hver dag og tar en relativt sterk glycolpeeling hver 14 dag. Noen uke uten rens og produkter mot kviser så er de tilbake i hopetall :/ 

Anonymkode: 58c50...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Roo skrev:

Tikei eller Idun! Begge er merker laget i og for nordisk hud :) Bare minerals har noen kjemikalske tilleggstoffer, mens disse merkene er helt rene :) (hvertfall tikei)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...