Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blodårene mine er mer synlige enn vanlig!

de er så grønne på låre og litt armen! Hva kan det være?

er det farlig eller normalt?

jeg beskjymrer mye! Plis hjelp!

Anonymkode: 2987d...cf3

Skrevet

Virker sikkert grønne på grunn av at du har grønne toner i huden din. 

AnonymBruker
Skrevet

Blodårene blir mer synlig bl.a. når man har gått ned i fettprosent. Stemmer det for deg?

Anonymkode: cdaa4...97a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blodårene blir mer synlig bl.a. når man har gått ned i fettprosent. Stemmer det for deg?

Nei, gikk i doen og merka plutserlig det, bare på ene armen og ene låren. Skjedde nå liksom, hqr ikke vært sånn hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

Blodårene mine ser blå ut til vanlig, men om sommeren når jeg har solt meg og blitt brun i huden, gjør brunfargen at blodårene ser grønne ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gikk i doen og merka plutserlig det, bare på ene armen og ene låren. Skjedde nå liksom, hqr ikke vært sånn hele tiden

ok. Jeg har aldri hørt om noe slikt. Hvordan føler du deg?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ok. Jeg har aldri hørt om noe slikt. Hvordan føler du deg?

Helt frisk! Er redd jeg har fått sykdom Ellerno, for jeg tegna med tusj på meg for noen dager siden. Er redd jeg har fått hudkreft ellenro

AnonymBruker
Skrevet

Blodårer er jo blå. Hvis du har fått litt farge i sommer blir det blått + oransje-/gultoner, som blir grønt. Slapp av!

Anonymkode: 37c27...913

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt frisk! Er redd jeg har fått sykdom Ellerno, for jeg tegna med tusj på meg for noen dager siden. Er redd jeg har fått hudkreft ellenro

Kan du ta bilde av de grønne blodårene dine, og vise bildene til legen neste gang du er hos legen? Så får legen se på bildene og blodårene dine og si hva han tenker. Fortell også legen om dine bekymringer.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er blodårene blå på den andre armen og på det andre låret, på samme steder som du er grønn på de andre?

Skrevet

Jeg har lært at grønnlige blodårer betyr at du har en varm hudtone, mens blå betyr kald. Klarer man ikke bestemme om de er blå eller grønne er hudtonen nøytral. Du får ikke kreft av å tegne på deg med tusj. Men du kan jo ta en tur til legen om du er bekymret, det skader jo ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å kjære vene! Det er pga hudfargen din. Når huden din får farge så kan også fargen på blodårene ses som annerledes, særlig som grønnaktige. 

Å gå til legen pga det er bare tull, er ikke rart det er lange køer hos fastlegen, herrefred. 

Du får ikke hudkreft over natta. Altså det er lov å bruke hodet innimellom. Du tror seriøst at du har fått hudkreft i dag etter å ha tegnet tusj på deg for noen dager siden? 

Ja, nå er jeg krass og det får jeg sikkert pepper for. Men jeg blir så oppgitt over slike tråder. Er det helt slutt med å bruke fornuft for tiden? 

Anonymkode: 954b0...415

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Mine årer er grønne og blå, avhenger litt av hvor på kroppen man ser. Det er hudfargen min og det at blodårene ligger tett oppunder. Er ikke det minste bekymret, de har vært sånn i over 40 år nå og jeg har attpåtil vært hos en karkirurg (for noe annet) og han sa ingenting på det. Jeg lever jo fortsatt.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blodårene mine er mer synlige enn vanlig!

de er så grønne på låre og litt armen! Hva kan det være?

er det farlig eller normalt?

jeg beskjymrer mye! Plis hjelp!

Niks, du har bare litt olivenfarget hud.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Salka skrev:

Jeg har lært at grønnlige blodårer betyr at du har en varm hudtone, mens blå betyr kald. Klarer man ikke bestemme om de er blå eller grønne er hudtonen nøytral. Du får ikke kreft av å tegne på deg med tusj.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kjære vene! Det er pga hudfargen din. Når huden din får farge så kan også fargen på blodårene ses som annerledes, særlig som grønnaktige. 

Å gå til legen pga det er bare tull, er ikke rart det er lange køer hos fastlegen, herrefred. 

Du får ikke hudkreft over natta. Altså det er lov å bruke hodet innimellom. Du tror seriøst at du har fått hudkreft i dag etter å ha tegnet tusj på deg for noen dager siden? 

Ja, nå er jeg krass og det får jeg sikkert pepper for. Men jeg blir så oppgitt over slike tråder. Er det helt slutt med å bruke fornuft for tiden? 

Anonymkode: 954b0...415

Dette! Ikke noe farlig ts, slapp av! 

Anonymkode: 5d98b...cef

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk I doen? 🤔 Hvordan? 

Anonymkode: b5989...174

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du har varm hudtone, hvilket er til hjelp å vite om du f.eks. skal kjøpe foundation.

De med kald hudtone har blå blodårer og er ofte mer rosa i kinnene enn de med varm hudtone. 

Anonymkode: 2c2e3...ce2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...