AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg har lest mye rundt dette emnet. Evner mennesker med bipolar type 1 å være trofaste gjennom hele livet? Jeg har lest at mange som opplever hypomani ofte er veldig utagerende seksuellt. Noen som kan dele erfaringer rundt dette? Anonymkode: ddf9b...1cf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Hypomani er forbundet med bipolar 2, ikke 1. Jeg tror ellers at det er mange årsaker til at folk er utro og at flesteparten tross alt ikke har en slik diagnose. Anonymkode: 174ed...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hypomani er forbundet med bipolar 2, ikke 1. Jeg tror ellers at det er mange årsaker til at folk er utro og at flesteparten tross alt ikke har en slik diagnose. Anonymkode: 174ed...1bf Ja det stemmer. Blandet begrepene litt, mente selvsagt mani. Anonymkode: ddf9b...1cf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Mannen min er bipolar, tror aldri han kunne funnet på å være utro. Anonymkode: 35dad...5df
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Dette er egentlig en veldig interessant problemstilling, tror du hadde fått mye mer respons om du poster på samlivsforumet enn helseforumet. Symptomer på både bipolar og borderline er jo at de har lett for å utaggere/kompensere med "ukontrollert" sex, dop eller spilling, noe som gir de et rush av rus på en eller annen måte. Anonymkode: 22aae...7bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå