Gå til innhold

hygienisk problem eller er det bare meg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg lurte bare på en liten ting. jeg liker å gi min mann full nytelse seksuelt! men å suge han er ikke alltid like deilig! har hatt både gode og dårlige erfaringer her!noen ganger når en lukker opp hans bokser kan den værste illelukta komme treffende imot meg! jeg vet at han er hygienisk og vakser seg,men hva om han urinerer en gang vil det da bli en slik lukt? jeg kan joikke nekte at han går på do heller lissom!

andre ganger kan det lukte deilig og smake enda bedre! nesten som nydusjet!!mmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan han ikke vaske seg først da? Samboeren min vasker seg alltid før vi legger oss for kvelden, i tilfelle :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er veldig mye å si om han er omkjært eller ikke. De som er omkjært er mye resligere enn de som ikke har. De med mye forhud har tendens å sammle mye "dritt" hvis hver gang man har vert på do og ellers til vanlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jo så klarthan kan mdet gjør han og! men jeg tenker på ellers det kan jo hende det blir kanskje en gang bare sånn av seg selv uten planlagt! om dere skjønnerhva jeg mener!er ikke omskjært nei!_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Det er veldig mye å si om han er omkjært eller ikke. De som er omkjært er mye resligere enn de som ikke har.

For noe tull. Renslighet har ingenting med omskjæring eller ikke å gjøre. Fjerning av forhuden gjør ikke en gris renslig og vice versa.

Det er ikke noe problem for en mann med forhuden i behold å holde seg ren, og jeg ville faktisk blitt alvorlig bekymret om jeg påtraff en voksen mann som ennå ikke hadde lært seg noe så banalt som å trekke tilbake forhuden og vaske under.

De med mye forhud har tendens å sammle mye "dritt" hvis hver gang man har vert på do og ellers til vanlig også.

Pøh. Ekte mannfolk tørker av hodet når de har vært på do. At en mann med forhud selvsagt kan samle opp mer smegma sier seg selv, men for friske menn med normal hygiene (altså at de vasker seg minst daglig) vil smegmaoppsamling i de dimensjonene du antyder overhodet ikke være mulig.

Ellers synes jeg Babyfaces råd om at han vasker seg før du suger ham må være den enkleste løsningen på hele problemet Gjest 13:17 har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men der som det skullebli en skikkeli blow job! elelr i bilen eller no! jeg kan ikke si;stopp bilen jeg skal suge deg gå ut vask dingsen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

stakkars gjest!

her får hu ikke mange gode svar! intimservietter du! skal hun sette igang å vaske da? for et syn! nei si det til han da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva? Jeg har lysst til å suge deg nå, men du lukter for ekkelt så jeg lar være? Hjelper ikke mye det, når de sitter i bilen og hun ikke vil at han skal stoppe, men bare ta ting helt impulsivt. Han lukter ikke mindre ille fordi hun sier det til han vel!! :roll:

Nei, dersom hun får lysst til å gi han en skikkelig omgang i bilen, så må jo intimservietter være en mye bedre løsning enn å bare la være fordi han lukter for ille, eller å kjøre i vei selv om hun brekker seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Jøss, her var det mange gode råd.?? Hva er problemet. Kutt ut å sug han hvis det lukter. Enkelt og greit :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Si som jeg sier til typen min: "Jeg må bare tørke av loen etter boxeren først / Kan du vaske bort loen etter boxeren først?" Jeg lover deg ar han sitrer av forventning etter kattevasken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hahaha... dere kvinner snakker om dårlig hygiene og lukt på menn.

Lukt på de fleste kvinners underliv, og dere vil si:

Hvem FAEN har gjemt fisk under senga??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste Gjest: Nå vet ikke jeg hva slags damer du har vært på, men de må enten ha vært veldig urenslige eller hatt en eller annen form for sykelig forandring i undelivet :o Damer lukter normalt IKKE fisk! Så nå vet du det.. Kjæresten min synes jeg lukter nyydelig han :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Til siste Gjest:  Nå vet ikke jeg hva slags damer du har vært på, men de må enten ha vært veldig urenslige eller hatt en eller annen form for sykelig forandring i undelivet  :o  Damer lukter normalt IKKE fisk! Så nå vet du det.. Kjæresten min synes jeg lukter nyydelig han  :wink:

Oh? Hvordan vet du hvordan en annen kvinnes underliv lukter som? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en dame lukter fisk, tror jeg en hadde kjent det lang vei!

Og da er det snakk om ekstrem dårlig hygiene! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gjest - derfor hun spurte om hva slags kvinner du har vært bortpå da vet du, for kvinner vet hvordan kvinner skal lukte... tulling. Nyvasket, og relativt nyvasket, lukter en kvinne bare rent og ganske nøytralt, lukten av fisk kommer når man har hatt sex med en mann og fått spruten i seg.... da kan det stinke, og det er vitterlig ikke kvinnens lukt!!!! Mannfolk tror det er guds gave til kvinnen, det er jo helt håpløst... Ikke alle menn har skjønt det mest elementære av hygiene, nei, og jeg er skikkelig lei av vitsing om ymse skalldyr i forbindelse med kvinnens underliv, det er som om menn mener kvinner er illeluktende uansett. Men sex skal de ha... :roll:

Uansett er det jo en god vane å vaske seg før man går til sengs... dessuten er det digg å dusje sammen :) gjelder både menn og kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hahah.. jeg ser det for meg. Jeg slikker ei jente, så promper hun. Lurer på hvordan situasjonen hadde blitt da?? :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror ikke denna saken bare handler om menn..

Hygene er jo selvsagt ett must for begge kjønn.

Omskjæring har selvsagt ingen ting med hygienen å gjøre, jeg kan ikke skjønne hvem i allverden som har lurt dere kvinner til å tro det!

En mann med forhuden inntakt kan selvsagt være mer renslig en med uten forhud. Det er jo bare snakk om å vaske seg!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplysning:

Hvis det lukter fisk av skjeden kommer det nødvendigvis ikke av dårlig hygiene, men forstyrrelser i bakteriebalansen eller en kjønnssykdom.

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Kvinnen lukter fisk fordi hun har fått sprut av en mann"??????

Du, er du 15 år eller??????

Jeg har vært sammen med en god del jenter opp gjennom årene og 75%

lukter mer eller mindre "FÆSK" anten du tror det eller ikke.

Vask fører til at det lukter lite eller ingenting "FÆSKLUKT" men det tar bare 1/2 dag og så lukter det "FÆSK, FÆSK, FÆSK, FÆSK, FÆSK".

Det nok bare å forsone seg med at både menn og kvinner ikke lukter det samme som roser.

Det har gått så langt at det er ingen som nevner "FÆSKLUKT" fra kvinner faktisk er svært tennende for menn.

Personlig synes jeg at en kvinne som lukter såpe på kjønnet er kjedelig.

FORSVAR RETTEN TIL FÆSKLUKT!!

FÆSK! FÆSK! FÆSK! FÆSK! FÆSK! FÆSK! FÆSK! FÆSK!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...