AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Ingen her som følger med på Kingdom? Det er en av de beste seriene jeg har sett! Siste episode var helt genial, og utrolig trist. Jeg gråt meg gjennom hele episoden Var det siste episode eller kommer det en sesong til? Anonymkode: 3d41a...b30
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Har sett alle tidligere sesongene, og har synes det har vært stort sett bra. Gleda meg derfor til ny sesong, men første episode var gørrkjedelig med alt for masse løse tråder (måtte sjekke at jeg ikke hadde hoppa over en sesong). Kanskje jeg må gi det et nytt forsøk. Anonymkode: 99636...991
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 På 6.8.2017 den 20.04, AnonymBruker skrev: Har sett alle tidligere sesongene, og har synes det har vært stort sett bra. Gleda meg derfor til ny sesong, men første episode var gørrkjedelig med alt for masse løse tråder (måtte sjekke at jeg ikke hadde hoppa over en sesong). Kanskje jeg må gi det et nytt forsøk. Anonymkode: 99636...991 Gi den en sjanse til, du kommer ikke til å angre! :-D Anonymkode: 3d41a...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå