AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Del Skrevet 5. august 2017 Hvordan forholder folk seg til plikten til å stoppe og hjelpe når noen trenger hjelp og frykten for å bli offer for veipirater? Før i tiden veivet piratene med armene langs veien. Men nå kjører de bilen litt ut i grøfta og venter i bilen til folk kommer bort. De kan oppleves som ekstremt truende og skremmende, særlig på lite trafikkerte veier og sent på døgnet. Men på en annen side risikerer man jo straff om man ikke stopper og oppsøker biler i grøfta. Hvordan skal man balansere disse to tingene uten å bli ranet eller straffeforfulgt. Damned if you do and damned if you don't. Anonymkode: 06061...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Del Skrevet 5. august 2017 Ring 112 om du er usikker og la være å stoppe. Anonymkode: 87a0d...12a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg kjørte en gang forbi en mann som lå ved siden av veien. Klokken var fire om natten og jeg var alene. Turte ikke stoppe, så ringte 113 og fortsatte å kjøre et lite stykke før jeg stoppet. De sa at jeg måtte kjøre tilbake og undersøke om mannen levde. Jeg hadde ikke lyst (ung, spe kvinne), men de sa at de var på vei og at de visste jo hvor jeg var dersom det skulle hende noe. Hadde dem på tråden helt til ambulansen kom, og alt gikk heldigvis fint. Mannen var ikke skadet, bare rusa og hadde lagt seg for å sove. Anonymkode: 80f79...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Del Skrevet 5. august 2017 Politiet sier man skal ringe dem og ikke stoppe. Anonymkode: 104fd...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå