Gå til innhold

Har mannen din grått etter sex noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte jeg trengte meg på i noe veldig intimt og sårbart mens jeg leste dette. Hvis du syns det var så fint, hvorfor kunne du ikke holdt det mellom dere to? Stakkars mann som får dette øyeblikket utlevert til hele kg. 

På 6.8.2017 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Helvetes mannspingle som gråter foran deg. Merker at jeg som mann blir provosert over å lese dette. Lille dukkemann.

Anonymkode: 60d4b...e70

Attpåtil er det faktisk noen pingler som sitter og dømmer bak AB. Synd for deg AB, at du ikke har evnen til å være åpen om følelsene dine. Eller kanskje du ikke evner å få slike sterke følelser. 

Skrevet

Tøffe menn gråter av og til, det er menneskelig. At gutter ikke gråter er noe som henger igjen fra gammelt av..

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min velter seg snorkende over på siden i samme sekund som det har gått for han, så nei, ingen gråting. 

Hadde blitt satt ut dersom han hadde begynt å gråte, ikke fordi det er noe galt i handlingen i seg selv, men det hadde vært særdeles ulikt han.

Anonymkode: 67a41...884

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
På 6.8.2017 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme... En slik utlevering av noe såpass intimt er et voldsomt tillitsbrudd hvis ikke mannen selv har gitt klarsignal om dette.

Anonymkode: e31fd...c71

For meg er det ingen krise om noen av min kjærestes venninner skulle vite at jeg kan gråte. Hva er det å være redd for? Dessuten har jeg tillit til at hun velger sine fortrolige med omhu.

Endret av Alterego666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...