Gå til innhold

Har mannen din grått etter sex noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var vakkert å høre om TS.

Anonymkode: 79b20...2b7

Enig. Jeg gråt en gang fordi det var så sterke følelser i sving, er dame, men tenker at det ts og mannen opplevde må ha vært utrolig vakkert og dypt når det kom en sånn reaksjon. Et virkelig bevis på ubeskrivelig dype følelser 💜

Anonymkode: cda2d...b9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trude.lutt skrev:

Har ingenting med å være maskulin eller ikke.

Det er mange handlinger som er koblet opp mot størrelsene maskulinitet og femininitet, jo. Maskulinitet fremmer aggressive handlinger som å rope, bryte, slå, osv. Femininitet har mer "myke" handlinger ved seg som å klemme, kose, gråte, etc. Så ja, denne "mannen" oppfører seg litt feminint. Når kvinnen også skriver at hun har full kontroll over mannen forstår man jo hvor landet ligger. Det trådstarter trenger er et par ørefiker fra en fast mannehånd så hun forstår hvem som skal være herre i huset.

Anonymkode: 60d4b...e70

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange handlinger som er koblet opp mot størrelsene maskulinitet og femininitet, jo. Maskulinitet fremmer aggressive handlinger som å rope, bryte, slå, osv. Femininitet har mer "myke" handlinger ved seg som å klemme, kose, gråte, etc. Så ja, denne "mannen" oppfører seg litt feminint. Når kvinnen også skriver at hun har full kontroll over mannen forstår man jo hvor landet ligger. Det trådstarter trenger er et par ørefiker fra en fast mannehånd så hun forstår hvem som skal være herre i huset.

Og derfor har vi krig i verden! Både menn og kvinner har naturlig maskulinitet og feminitet i seg. For at jorda skal eksistere trenger man sol og måne. For at liv skal oppstå trenger man regn og lys. For at mennesket skal være menneske trenger man maskulin og feminin energi. Dette er yin og yang, som er i alle kropper. 

Fordi menn og mennesket er hjernevasket til å undertrykke naturlige prosesser (kvinner undertrykker sin aggressivitet og menn undertrykker sin sårbarhet) har disse vrangforestillingene om at man kun kan tillate seg å reagere på visse måter oppstått. Om menn hadde akseptert sine yin sider og ikke vært så opptatt av å kun tillate seg yang hadde kloden vært ganske mye bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor har vi krig i verden! Både menn og kvinner har naturlig maskulinitet og feminitet i seg. For at jorda skal eksistere trenger man sol og måne. For at liv skal oppstå trenger man regn og lys. For at mennesket skal være menneske trenger man maskulin og feminin energi. Dette er yin og yang, som er i alle kropper. 

Fordi menn og mennesket er hjernevasket til å undertrykke naturlige prosesser (kvinner undertrykker sin aggressivitet og menn undertrykker sin sårbarhet) har disse vrangforestillingene om at man kun kan tillate seg å reagere på visse måter oppstått. Om menn hadde akseptert sine yin sider og ikke vært så opptatt av å kun tillate seg yang hadde kloden vært ganske mye bedre. 

Jeg ble nødt til å gi opp ting som mannlig verdighet og stolthet for lenge siden. Nå er jeg egentlig bare mann fordi jeg har en penis, ellers har jeg blitt totalt tøffel og det er vanskelig å være mandig da hverdagen hele tiden går ut på at jeg må kjempe hardt bare for å kunne gjøre noe så enkelt som å lage middag. 

Anonymkode: 36064...98f

Gjest Frøyahjerte
Skrevet

TS snakker ikke om slik furting og sutring som en del "liksom" macho menn gjør støtt og stadig her inne. Menn som er genuint trygge på sin egen maskulinitet og styrke tør gråte en skvett når de føler mye. At menn ikke skal gråte er en nymotens greia som har eksistert i omlag 150 år. Før den tid var det naturlig at også menn lot tårene trille offentlig og gråt når de opplevde smerte :) Husker dessverre ikke kilder, men det kan jo googles 

Skrevet

Grått etter å FÅ sex, eller grått ETTER sex? 

Uansett, nei på begge.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd at han har direkte grått etter sex, mer at han har blitt blank i øynene og beveget og mer den situasjonen TS snakker om, at det er en intens nærhet gjennom sexen.

Sjøl griner jeg rett som det er av sex. Den første kjæresten min insisterte på at jeg skulle begynne å grine etter sex iblant, og jeg synes det er befriende å gjøre det. 

Mannen min griner svært sjelden, så hadde vært rart om han gjorde det under/etter sex, men litt rørt, ja, det kan han bli.

Anonymkode: ea645...738

Skrevet
På 8/6/2017 den 1.48, Superbruker6 skrev:

Har grått :) Heldigvis har det bare skjedd enkelte ganger. 

Til mennene som også har grått og leser tråden og kanskje føler det er lite kult med alle "turn off" kommentarene og latterliggjøringen. Har selv aldri fått noen negative reaksjoner fra damene og jeg skamme meg heller ikke. Jeg er ikke flau fordi jeg enkelte ganger i løpet av livet har blitt emosjonell og synes ikke at andre bør være det heller.  

Hadde jeg blitt dumpet fordi jeg ble emosjonell 1 gang så hadde jeg nok tenkt "good riddance". Ikke damen for meg og forhåpentligvis finner hun seg drømmemannen. 

Trolig sliter man  mer om man blir emosjonell hele tiden, men min erfaring er at det går fint en sjelden gang og er det sjeldent nok så blir kjæresten litt rørt slik som TS. 

Mine støttende, men ærlige ord om om noe mange menn føler unødvendig skam over. 

Dette 👌 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som er i behov av å beskrive hva maskulinitet er og som beskriver det som det jeg siterer..... ikke særlig mandig. Og det at ts trenger å få ørefik for å bli satt på plass...... Vet du hva du er? En guttevalp.

Ekte menn trenger ikke å beskrive hva en mann er. En ekte mann har kontakt med følelsene sine. 

Gjest Kariannne
Skrevet

Tror jeg hadde blitt ganske satt ut om en mann gråt etter sex. Ville nesten tro han hadde dårlig samvittighet for noe. 

Jeg har grått en gang etter sex (er kvinne) å det var fordi jeg tenkte på x'en og var lei meg for at det var slutt og ville egentlig vekk fra han jeg var med.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, Kariannne skrev:

Tror jeg hadde blitt ganske satt ut om en mann gråt etter sex. Ville nesten tro han hadde dårlig samvittighet for noe. 

Jeg har grått en gang etter sex (er kvinne) å det var fordi jeg tenkte på x'en og var lei meg for at det var slutt og ville egentlig vekk fra han jeg var med.

Du projiserer altså din egen dårlige samvittighet rundt tårer og elskov over til alle menn som har grått mens de har sex?

Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg gråter ikke direkte, men det hender ganske ofte at jeg blir helt satt ut emosjonelt, etter spesielt å fått kraftige orgasmer

Skrevet

Har opplevd det, ikke med nåværende. Helt vanlig når man er ekstra sliten for eksempel.

AnonymBruker
Skrevet
På 8/6/2017 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke akkurat mannlig... Kanskje han gråt fordi han angret og ønsket du var en annen mann og at han var ladyboy...

Anonymkode: 2b7f4...967

Først vil dere at menn skal være vise sin geminine side. Etterpå er det macho randy dere vil ha. Ikke rart menn ikke orker dere i lengden og de fleste som er i forhold og ikke giftet seg blir dumpet av menn

Anonymkode: 5b807...cbe

Skrevet

Nei, hverken jeg eller han har grått etter sex. Men han har grått fordi han er glad for at han har meg, bare ikke etter sex.

Annonse
Skrevet

Verken jeg eller kjæresten har opplevd å gråte etter sex, men har egentlig heller aldri hatt en grunn. Hadde han grått etter sex for en eller annen grunn, hadde jeg ikke tenkt noe rart over det. Hadde nok bare satt pris på at han føler seg komfortabel med å være så emosjonell ovenfor meg, fordi jeg vet at slikt ikke kommer lett for han. Har aldri sett han gråte, selv om han ser meg gråte minst en gang i uka. 

Skrevet
På 5.8.2017 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg har full kontroll over mannen min, men i går ble jeg litt rørt men overasket. Sex har vært vanskelig for han så vi har tatt det sakte, men når vi først begynte å være intime er han den beste jeg har vært med, han leser meg godt og blir ikke fornærmet når jeg ber ham endre noe. Men igår hadde vi ordentlig sex sammen og når vi til slutt lå å koste sammen begynte tårer noen tårer å rene fra øynene hans. Han begynte å beklage han ville ikke gråte foran meg, han trodde bare aldri han kom til å bli lykkelig og at han elsket meg, og da begynte jo jeg også. Har aldri opplevd at en mann setter så stor pris på meg, har bare aldri opplevd en mann som gråter etter sex. Venninnene mine sier de ofte gråter etter sex men han er første mannen, noen andre med erfaring?

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nødt til å gi opp ting som mannlig verdighet og stolthet for lenge siden. Nå er jeg egentlig bare mann fordi jeg har en penis, ellers har jeg blitt totalt tøffel og det er vanskelig å være mandig da hverdagen hele tiden går ut på at jeg må kjempe hardt bare for å kunne gjøre noe så enkelt som å lage middag. 

?? Er det først kvinnen i forholdet, og så mannen som skriver, eller har du for anledningen skiftet kjønn? 36064..98f skriver altså først som kvinne og så mann. Det er jo bare to muligheter her. Uansett meget spesielt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Trude.lutt skrev:

Menn som er i behov av å beskrive hva maskulinitet er og som beskriver det som det jeg siterer..... ikke særlig mandig. Og det at ts trenger å få ørefik for å bli satt på plass...... Vet du hva du er? En guttevalp.

Ekte menn trenger ikke å beskrive hva en mann er. En ekte mann har kontakt med følelsene sine. 

Jeg beskrev maskulinitet fordi du mente at å gråte ikke var maskulint. Da var det på sin plass å bruke et par eksempler på hva som gjerne er "maskuline" og "feminine" handlinger. Dette kom jo som en forlengelse og oppfølging på at du var uenig. Du må gjerne mene at "ekte menn" ikke trenger å beskrive hva maskulinitet er, men jeg kan likeledes mene at "ekte menn" trenger å beskrive hva maskulinitet er når en av kvinnene i tråden er uenig i at gråting er feminint, og således vurdere å sette frem eksempler.Nå forsøker du å styre premissene da. Problemet er at du ikke er universell premissleverandør.

Skrevet
1 time siden, BaronRipsbusk skrev:

?? Er det først kvinnen i forholdet, og så mannen som skriver, eller har du for anledningen skiftet kjønn? 36064..98f skriver altså først som kvinne og så mann. Det er jo bare to muligheter her. Uansett meget spesielt.

Trolletråd, vet du.

AnonymBruker
Skrevet

Gråt første gangen etter at jeg ble pult med strapon.  Orgasmen kom så hardt at jeg var nær ved å svime av. Gråt av glede etter å oppleve å få 3 orgasmer på kort tid. Ble nesten for mye.

Anonymkode: b5b19...39e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...