Gå til innhold

Har mannen din grått etter sex noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg har full kontroll over mannen min, men i går ble jeg litt rørt men overasket. Sex har vært vanskelig for han så vi har tatt det sakte, men når vi først begynte å være intime er han den beste jeg har vært med, han leser meg godt og blir ikke fornærmet når jeg ber ham endre noe. Men igår hadde vi ordentlig sex sammen og når vi til slutt lå å koste sammen begynte tårer noen tårer å rene fra øynene hans. Han begynte å beklage han ville ikke gråte foran meg, han trodde bare aldri han kom til å bli lykkelig og at han elsket meg, og da begynte jo jeg også. Har aldri opplevd at en mann setter så stor pris på meg, har bare aldri opplevd en mann som gråter etter sex. Venninnene mine sier de ofte gråter etter sex men han er første mannen, noen andre med erfaring?

Anonymkode: 36064...98f

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, heldigvis. For meg er det en gedigen turnoff og jeg ville hatt problemer med å fortsette forholdet om mannen min hadde bæljet etter sex.

Men folk er forskjellige, heldigvis.

Anonymkode: e31fd...c71

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri. Har heller ikke grått selv. For meg ville det vært en turn off, men det er meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det en gang, men det var fordi det det var så lenge siden sist. Jeg tror det var gledestårer. 

Anonymkode: 6d588...27c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Han har aldri grått, jeg har aldri grått. Veldig fornøyde er vi allikevel alltid. 

Anonymkode: 396d8...875

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke akkurat mannlig... Kanskje han gråt fordi han angret og ønsket du var en annen mann og at han var ladyboy...

Anonymkode: 2b7f4...967

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt sex, men jeg ser for meg at det er naturlig. Jeg kan tenke at det for meg (som har problemer med nakenhet) kunne endt opp med noen tårer pga jeg følte meg sårbar, nervøs eller at det var så mange følelser på en gang. Tenker det er helt normalt, og at det er viktig å trøste partneren slik at den ikke føler seg ukomfortabel over å vise følelser. Det er et sårbart øyeblikk og mange følelser involvert. 

Anonymkode: f1bc8...73f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har grått :) Heldigvis har det bare skjedd enkelte ganger. 

Til mennene som også har grått og leser tråden og kanskje føler det er lite kult med alle "turn off" kommentarene og latterliggjøringen. Har selv aldri fått noen negative reaksjoner fra damene og jeg skamme meg heller ikke. Jeg er ikke flau fordi jeg enkelte ganger i løpet av livet har blitt emosjonell og synes ikke at andre bør være det heller.  

Hadde jeg blitt dumpet fordi jeg ble emosjonell 1 gang så hadde jeg nok tenkt "good riddance". Ikke damen for meg og forhåpentligvis finner hun seg drømmemannen. 

Trolig sliter man  mer om man blir emosjonell hele tiden, men min erfaring er at det går fint en sjelden gang og er det sjeldent nok så blir kjæresten litt rørt slik som TS. 

Mine støttende, men ærlige ord om om noe mange menn føler unødvendig skam over. 

Endret av Superbruker6
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var vakkert å høre om TS.

Anonymkode: 79b20...2b7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gråt etter sex er kanskje litt spesielt. Men da tenker jeg at det ligger noe bak, som bryter seg frem etter en intim stund hvor man ikke beholder "skjoldet" sitt. Men hvis noen hadde begynt å gråte ene og alene på grunn av sex veit jeg ærlig talt unna hva jg hadde tenkt. 

Anonymkode: b20e3...74d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg har full kontroll over mannen min,

Liker ikke helt den starten, hva mener du med det?

Ellers må jeg si du høres ut som en heldig kvinne som har et emosjonelt og nært forhold til mannen din. Og han føler seg åpenbart veldig heldig som har funnet deg. Han ble skamfull over at han gråt, da håper jeg du fortalte ham det du sier til oss, at du har aldri følt at en mann har satt så stor pris på deg. Det er vel nettopp det han prøver å formidle på sitt vis, og da blir gleden enda større når du bekrefter at det har nådd inn til ditt indre.

Gjest supernova_87
Skrevet

Forteller du til venninnene dine at mannen din gråter etter sex? 

Og jeg forstår det dessuten ikke som at han gråter pga sexen men fordi han har funnet noen han kan være så intim med og som han elsker så høyt. Jeg setter pris på menn som kan vise at de er rørt eller følelsesmessig beveget, og greier å gi uttrykk for sterke følelser. 

Skrevet

Jeg har ikke grått pga sex. Men det er rett som det er at det kommer tårer sammen med min elskede, av glede og fordi jeg blir rørt. 

Som mann er jeg hverken redd for følelser eller for å vise dem. Spesielt ikke hvor høyt jeg elsker henne. 

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Kjæresten min og jeg gråter rett som det er under og etter sex. Vi har et variert sexliv, og prøver mye. Likevel er det ofte slik at vi ender i misjonær hvor det er maksimum kropps- og øyekontakt. Da kan vil holde på rolig og lenge og snakke sammen underveis. Nærheten blir intens og ofte kommer tårene hos begge. Vi føler dette bringer oss enda nærmere, Å kalle dette en turn-off har aldri streifet noen av oss. Det er tegn på en intens nærhet, og noe vi setter stor pris på.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Rainstorm skrev:

Tenkte det samme... En slik utlevering av noe såpass intimt er et voldsomt tillitsbrudd hvis ikke mannen selv har gitt klarsignal om dette.

• Liker 2
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme... En slik utlevering av noe såpass intimt er et voldsomt tillitsbrudd hvis ikke mannen selv har gitt klarsignal om dette.

Jeez, hun sier hun har full kontroll på han og at han lydig føyer seg når hun ber han ta seg sammen, skulle hun da liksom respektert hans integritert på andre områder?

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Det hender at jeg gråter etter sex ja, skjer ikke ofte da men likevel.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Uffda skrev:

Jeez, hun sier hun har full kontroll på han og at han lydig føyer seg når hun ber han ta seg sammen, skulle hun da liksom respektert hans integritert på andre områder?

Jeg var litt full når jeg skrev dette, jeg mente bare at han vil gjøre hva som helst for meg. Noe jeg gjør i gjengjeld, som jag sa i første innlegg sex har vært veldig vanskelig for ham, så når jeg først fikk lov å begynne å forføre fikk han meg til å føle meg spesiell og elsket. Jeg mente heller ikke at han begynte å gå inn i skrikinga, jeg merket bare at hjerte hans dunket veldig fort, han hadde en liten klump i halen og tårer som landet på ansiktet mitt etter vi var ferdig og koste oss. Jeg ville egentlig bare vite  om andre hadde opplevd det samme 

10 timer siden, Rainstorm skrev:

Og jeg forstår det dessuten ikke som at han gråter pga sexen men fordi han har funnet noen han kan være så intim med og som han elsker så høyt. Jeg setter pris på menn som kan vise at de er rørt eller følelsesmessig beveget, og greier å gi uttrykk for sterke følelser. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei har ikke sagt det til veninnne, men vi har snakket om gråting etter sex før

Anonymkode: 36064...98f

AnonymBruker
Skrevet

Helvetes mannspingle som gråter foran deg. Merker at jeg som mann blir provosert over å lese dette. Lille dukkemann.

Anonymkode: 60d4b...e70

Skrevet

Hvorfor er det feil? Min mann har ikke grått etter sex, men hadde han gjort det hadde det vært helt greit.  Jeg selv kan gråte et pr tårer.... fordi det er sterke følelser. Har ingenting med å være maskulin eller ikke. Vil ha en mann som er i kontakt med følelsene sine. Min mann kan bli rørt i ulike situasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...