AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg synes det er utrolig tåpelig og sært. Det er sånn "crazy cat lady" oppførsel i min mening. Hvem bryr seg om liksom-morsomme liksom-anekdoter fra din katt/han/gullfisks imaginære dagbok?? Dere som enten følger dette, eller lager slike, kan dere forklare meg greia? Hva får dere ut av det? Anonymkode: 588a2...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Istedet for å spamme sin egen Facebook/Instagram med 100 bilder av en hund om dagen så er det jo greit med egen konto slik at de som vil kan følge Anonymkode: f1877...558 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Jeg syns det er litt søtt jeg, selv om jeg ikke følger noen av disse. Anonymkode: 53000...8f0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Istedet for å spamme sin egen Facebook/Instagram med 100 bilder av en hund om dagen så er det jo greit med egen konto slik at de som vil kan følge Anonymkode: f1877...558 Jepp! Dette for å "skåne" vennene mine Anonymkode: 863c7...035 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er utrolig tåpelig og sært. Det er sånn "crazy cat lady" oppførsel i min mening. Hvem bryr seg om liksom-morsomme liksom-anekdoter fra din katt/han/gullfisks imaginære dagbok?? Dere som enten følger dette, eller lager slike, kan dere forklare meg greia? Hva får dere ut av det? Anonymkode: 588a2...1f6 Og du: du MÅ jo ikke oppsøke dyre-kontoer. Anonymkode: 863c7...035 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og du: du MÅ jo ikke oppsøke dyre-kontoer. Anonymkode: 863c7...035 Neida, men de jeg kjenner som lager slike pleier å dele dem ørten ganger om dagen, til jeg blokkerer kjæledyrkontoen deres..Prøver å forstå greia, men det gjør jeg virkelig ikke. Anonymkode: 588a2...1f6
Elaine Marley Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Mye rart på sosiale medier, og jeg er for eksempel uinteressert i fitness-kontoer og folk som bare poster selfies, men jeg oppsøker dem ikke. Følger derimot flere ulike dyr på både Instagram og Facebook. Synes det er litt koselig, og mange liker jo sånt. Ser det på hvor mange likes jeg får om jeg poster et bilde av katten min og hvor mange jeg får om jeg poster av meg selv Men alle er forskjellige og det er ikke alt man trenger å skjønne greia med eller oppsøke for den del. 2
Nettmagica Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Istedet for å spamme sin egen Facebook/Instagram med 100 bilder av en hund om dagen så er det jo greit med egen konto slik at de som vil kan følge Anonymkode: f1877...558 Akkurat derfor har jeg en egen til hundene mine, for å "skåne" vennene på Facebook blant annet. Finnes ikke mer irriterende enn å måtte se på snørrungene til naboen hele tiden, eller den nye kattungen til søsteren til svigers liksom.. Og da tenker jeg at andre ville blitt irritert over for mye hundespam fra meg :-) Dessuten så blir det en fin minnebok. Om folk vil følge så er det helt opp til dem 3
Kalevala Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 (endret) Jeg synes mange spesialkontoer er kjedelige, som fitness, trening, sport, naturbilder etc. Men katter blir jeg glad av å se. Derfor følger jeg 2 - 3 slike kontoer, for daglige drypp med glede. Endret 5. august 2017 av Kalevala Henviste til hun over, men i mellomtiden har et par til svart så det så litt meningsløst ut.
Perelandra Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 Heller kjæledyr enn alt skrytet folk legger ut. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 347e8...2f1 Er ikke dette Grumphy katten? Hva het den kontoen igjen? Anonymkode: 53000...8f0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 Og jeg skjønner ikke folk som legger ut bilder og gratulerer barna sine med dagen når de er så små at de ikke er på Facebook selv. Mye rart på sosiale medier. Anonymkode: 9c1b7...211 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg skjønner ikke folk som legger ut bilder og gratulerer barna sine med dagen når de er så små at de ikke er på Facebook selv. Mye rart på sosiale medier. Anonymkode: 9c1b7...211 Jeg gratulerer nevøene mine på søsteren min sin fb side. Selv om de er for små til å ha telefon eller fb er det gøy å få lese teksten og se bildene likevel. Anonymkode: 560a3...ade
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er utrolig tåpelig og sært. Det er sånn "crazy cat lady" oppførsel i min mening. Hvem bryr seg om liksom-morsomme liksom-anekdoter fra din katt/han/gullfisks imaginære dagbok?? Dere som enten følger dette, eller lager slike, kan dere forklare meg greia? Hva får dere ut av det? Anonymkode: 588a2...1f6 Jeg følger flere kontoer på instagram hvor det kun legges ut bilder av dyr. Mulig det er crazy, men det er min interesse da. Anonymkode: 9c21e...863
Sirah Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 Tja, jeg følger et par sånne på instagram og syntes det er hyggelig. På facebook derimot ser jeg ikke poenget, men det er nå meg.
Gjest Margit Spat Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 Åh, kjæledyrkontoer på Instagram er jo helt suverent! Jeg har to instagramkontoer: en for meg og en for hunden. Hunden har helt andre følgere enn meg: dvs noen er felles, men hunden har mange unike følgere. På hundekontoen kan jeg være hundenerd, og jeg har knyttet en del kontakter som jeg ikke ville fått på andre måter; folk som jeg kan slå av en hundeprat med på nettet, spørre om råd og dele erfaringer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå