Gå til innhold

Jeg forstår ikke greia med kjæledyrkontoer på SoMe...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig tåpelig og sært. Det er sånn "crazy cat lady" oppførsel i min mening.

Hvem bryr seg om liksom-morsomme liksom-anekdoter fra din katt/han/gullfisks imaginære dagbok??

Dere som enten følger dette, eller lager slike, kan dere forklare meg greia? Hva får dere ut av det?

Anonymkode: 588a2...1f6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Istedet for å spamme sin egen Facebook/Instagram med 100 bilder av en hund om dagen så er det jo greit med egen konto slik at de som vil kan følge :) 

Anonymkode: f1877...558

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er litt søtt jeg, selv om jeg ikke følger noen av disse. :link:

Anonymkode: 53000...8f0

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Istedet for å spamme sin egen Facebook/Instagram med 100 bilder av en hund om dagen så er det jo greit med egen konto slik at de som vil kan følge :) 

Jepp! Dette for å "skåne" vennene mine :P

Anonymkode: 863c7...035

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er utrolig tåpelig og sært. Det er sånn "crazy cat lady" oppførsel i min mening.

Hvem bryr seg om liksom-morsomme liksom-anekdoter fra din katt/han/gullfisks imaginære dagbok??

Dere som enten følger dette, eller lager slike, kan dere forklare meg greia? Hva får dere ut av det?

Og du: du MÅ jo ikke oppsøke dyre-kontoer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og du: du MÅ jo ikke oppsøke dyre-kontoer.

Neida, men de jeg kjenner som lager slike pleier å dele dem ørten ganger om dagen, til jeg blokkerer kjæledyrkontoen deres..Prøver å forstå greia, men det gjør jeg virkelig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for pet memes none of your business

Anonymkode: 347e8...2f1

• Liker 2
Skrevet

Mye rart på sosiale medier, og jeg er for eksempel uinteressert i fitness-kontoer og folk som bare poster selfies, men jeg oppsøker dem ikke. 

Følger derimot flere ulike dyr på både Instagram og Facebook. Synes det er litt koselig, og mange liker jo sånt. Ser det på hvor mange likes jeg får om jeg poster et bilde av katten min og hvor mange jeg får om jeg poster av meg selv :)

Men alle er forskjellige og det er ikke alt man trenger å skjønne greia med eller oppsøke for den del. 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat derfor har jeg en egen til hundene mine, for å "skåne" vennene på Facebook blant annet. Finnes ikke mer irriterende enn å måtte se på snørrungene til naboen hele tiden, eller den nye kattungen til søsteren til svigers liksom.. Og da tenker jeg at andre ville blitt irritert over for mye hundespam fra meg :-) 

Dessuten så blir det en fin minnebok. Om folk vil følge så er det helt opp til dem :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes mange spesialkontoer er kjedelige, som fitness, trening, sport, naturbilder etc.

Men katter blir jeg glad av å se. Derfor følger jeg 2 - 3 slike kontoer, for daglige drypp med glede. 

Endret av Kalevala
Henviste til hun over, men i mellomtiden har et par til svart så det så litt meningsløst ut.
Skrevet

Heller kjæledyr enn alt skrytet folk legger ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for pet memes none of your business

Anonymkode: 347e8...2f1

Er ikke dette Grumphy katten? Hva het den kontoen igjen?

Anonymkode: 53000...8f0

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skjønner ikke folk som legger ut bilder og gratulerer barna sine med dagen når de er så små at de ikke er på Facebook selv. :vetikke: Mye rart på sosiale medier. 

Anonymkode: 9c1b7...211

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg skjønner ikke folk som legger ut bilder og gratulerer barna sine med dagen når de er så små at de ikke er på Facebook selv. :vetikke: Mye rart på sosiale medier. 

Anonymkode: 9c1b7...211

Jeg gratulerer nevøene mine på søsteren min sin fb side. Selv om de er for små til å ha telefon eller fb er det gøy å få lese teksten og se bildene likevel. 

Anonymkode: 560a3...ade

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger flere kontoer på instagram hvor det kun legges ut bilder av dyr. Mulig det er crazy, men det er min interesse da. 

Anonymkode: 9c21e...863

Skrevet

Tja, jeg følger et par sånne på instagram og syntes det er hyggelig. På facebook derimot ser jeg ikke poenget, men det er nå meg.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Åh, kjæledyrkontoer på Instagram er jo helt suverent! Jeg har to instagramkontoer: en for meg og en for hunden. Hunden har helt andre følgere enn meg: dvs noen er felles, men hunden har mange unike følgere. På hundekontoen kan jeg være hundenerd, og jeg har knyttet en del kontakter som jeg ikke ville fått på andre måter; folk som jeg kan slå av en hundeprat med på nettet, spørre om råd og dele erfaringer med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...